Tornar
Qualitat de Servei i Atenció al client en Hostaleria i Turisme - Benicàssim

Qualitat de Servei i Atenció al client en Hostaleria i Turisme - Benicàssim

Un taller per conèixer i adquirir mitjançant una metodologia participativa, habilitats personals i tècniques de comunicació, per a realitzar tasques i oferir un servei de qualitat en l'atenció al client en establiments d'hostaleria, turisme i restauració. 

Dirigida a: persones en atur amb perfil orientat al Turisme i l'Hostaleria

Grups reduïts de 8 a 15 persones 

Duració: 40 Hores

Més informació i inscripcions:

Al teu AJUNTAMENT

formacionempleo@dipcas.es

  • Benicàssim
    C/ Jutge Manuel Gual i Miravet 1, Bajo

    20/05/2019, 21/05/2019, 22/05/2019, 23/05/2019, 24/05/2019, 27/05/2019, 28/05/2019, 29/05/2019.

    09:00 h - 14:00 h