Tornar
Qualitat de Servei i Atenció al client en Hostaleria i Turisme - Benassal

Qualitat de Servei i Atenció al client en Hostaleria i Turisme - Benassal

Un taller per conèixer i adquirir mitjançant una metodologia participativa, habilitats personals i tècniques de comunicació, per a realitzar tasques i oferir un servei de qualitat en l'atenció al client en establiments d'hostaleria, turisme i restauració. 

Dirigida a: persones en atur amb perfil orientat al Turisme i l'Hostaleria

Grups reduïts de 8 a 15 persones 

Duració: 40 Hores

Més informació i inscripcions:

Al teu AJUNTAMENT

Centres CEDES · cedesaedl@dipcas.es

  • Benassal
    Oficina de Turisme (Sala de reunions), C/ La Mola, nº 8

    15/10/2018, 16/10/2018, 17/10/2018, 18/10/2018, 19/10/2018, 22/10/2018, 23/10/2018, 24/10/2018.

    09:00 h - 14:00 h