Millor comunicació interna per ser més útil a la província

Millor comunicació interna per ser més útil a la província
5 d'Abril de 2018

La Diputació de Castelló es posiciona a l'avantguarda de la comunicació interna amb el seu personal per a ser més eficient i transparent al servei de la ciutadania i ajuntaments de la província. Tant és així que el Govern provincial està implementant l'Estratègia de comunicació interna per la què aplica nous recursos que fan de la millora de la comunicació amb el seu personal un instrument al servei de la productivitat, la competitivitat i la millor organització del treball dins d'aquesta administració. En definitiva, un recurs important en el camí de fer-la més útil al servei de la província.

5 d'abril.La Diputació de Castelló es posiciona a l'avantguarda de la comunicació interna amb el seu personal per a ser més eficient i transparent al servei de la ciutadania i ajuntaments de la província. Tant és així que el Govern provincial està implementant l'Estratègia de comunicació interna per la què aplica nous recursos que fan de la millora de la comunicació amb el seu personal un instrument al servei de la productivitat, la competitivitat i la millor organització del treball dins d'aquesta administració. En definitiva, un recurs important en el camí de fer-la més útil al servei de la província.

Així ho ha explicat el diputat de Personal i Transparència, Luis Martínez, després de la presentació de la plataforma Yammer al personal de la Diputació. “Avui hem presentat una nova eina, Yammer, que s'emmarca dins del projecte global de comunicació interna que estem posant en marxa des del Govern provincial. El que fem en definitiva és marcar una estratègia de comunicació interna, que ja s'està aplicant en l'àmbit privat i el que fem és traslladar aquest recurs a l'Administració pública amb l'objectiu de millorar la comunicació amb tot el personal, l'organització i l'eficiència. Poder compartir de forma àgil tota la informació amb tot el personal fa que el servei a la ciutadania siga millor”.

Amb la posada en marxa de l'Estratègia de comunicació interna, el Govern provincial ha fet un gran esforç per a fer possible la consecució de dos objectius principals en l'acció del Govern provincial: que la informació estratègica i operacional puga ser àmpliament coneguda i difosa entre el personal de la corporació, i fer possible que es transmeta una acció motivadora amb valors de transparència, intercomunicació i treball en equip.

Funcionament semblant al de les xarxes socials

Les plataformes tecnològiques són les que fan possible aquesta transmissió de la informació entre tot el personal de forma ràpida i eficaç, donant resposta a les demandes del personal. És precisament la plataforma Yammer que ha presentat el diputat al personal amb la què la Diputació s'adapta a la nova realitat sorgida de les xarxes socials i amb això a una nova forma d'entendre els serveis públics.

En aquest sentit, el diputat ha assegurat que “es tracta de posar en funcionament recursos tecnològic que tenim a disposició amb el comportament semblant a les xarxes socials, però per a ús intern de l'organització amb l'objectiu de millorar l'organització i la transparència dins la mateixa institució perquè revertesca en un millor servei a la ciutadania. Aquesta estratègia es contextualitza en el nostre objectiu de continuar fent cada dia de la Diputació una administració útil al servei d'una província protagonista”.