Bústia interna de denúncies

Bústia interna de denúncies


sobre

Ha detectat una mala praxi a la Diputació de Castelló i pot aportar proves d'aquesta conducta?


flecha

Utilitzant l'aplicació, que garanteix la confidencialitat, pot fer que s'investigue el cas i s'actue per a millorar la integritat del sector públic.


espia

Pot triar una comunicació totalment anònima.


globos

Pot fer el seguiment de la comunicació a través d'un canal segur i conversar amb l'òrgan gestor de la bústia, independent en l'exercici de les seves funcions.


Per què s'ha creat aquest canal de participació i col·laboració?

Per a enfortir la integritat del sector públic municipal

La bústia naix amb l'objectiu d'afavorir el compliment dels principis o les regles ètiques i de bon govern i administració que han de seguir els càrrecs electes i el personal al servei dels òrgans i les entitats municipals.

Com a mitjà de prevenció de conflictes

Es tracta d'un canal segur i bidireccional que promou la col·laboració entre l'Administració municipal i les persones per a conrear els valors ètics en la gestió pública a través de la participació.

Per a garantir la confidencialitat de les comunicacions i la indemnitat del comunicador

La bústia garanteix en tot moment la confidencialitat. La persona que fa la comunicació té dret a la protecció eficaç de la seva identitat i integritat laboral, i a la plena garantia de l'anonimat en l'entorn digital si opta per fer la comunicació de manera anònima.

Accés a la Bústia

Aquesta aplicació és el canal prioritari d'admissió de les comunicacions de la bústia, ja que és l'únic que garanteix la confidencialitat i permet l'anonimat de les comunicacions durant tot el procés.


Així mateix, si així ho desitja, l'informem que també pot enviar una comunicació a l'Autoritat Independent de Protecció de l'Informant, A.A.I., de la Comunitat Valenciana.