La Diputació Provincial de Castelló ha représ el servei d'expedició de certificats digitals. Consulta els horaris d'atenció al públic.
Logo de la Diputació de Castelló

Actualitat

La Diputació i l’ITC potencien Solconcer com a eina de promoció de la qualitat de la ceràmica provincial amb novetats

La Diputació i l’ITC potencien Solconcer com a eina de promoció de la qualitat de la ceràmica provincial amb novetats
6 de Febrer de 2020

Aquesta eina d’avaluació i comparació de materials estrena l’opció de personalització i nou disseny web, ara més intuïtiu i amb noves funcionalitats

El diputat de Promoció Ceràmica, Ximo Huguet, ha donat a conéixer hui a Cevisama les últimes novetats de Solconcer, l’eina que la Diputació de Castelló i l’Institut de Tecnologia Ceràmica (ITC) posen a disposició dels professionals de la construcció perquè puguen avaluar i seleccionar les millors solucions constructives comparant les qualitats de la ceràmica castellonenca amb altres tipus de recobriments.

Huguet ha explicat que Solconcer “fa enguany un gran salt qualitatiu gràcies a la incorporació de ferramentes de personalització que permetran a les nostres empreses del clúster ceràmic incloure en la biblioteca de materials les seues creacions”. Amb aquesta nova opció, ha assegurat, “les indústries comptaran amb un recurs excepcional que reforça la idoneïtat de la ceràmica com a element constructiu davant altres materials seguint criteris tècnics”.

“Creiem fermament que com a institució pública a nivell provincial hem de liderar la promoció de la ceràmica i donar a conéixer les seues característiques i diferents possibilitats, una tasca que ens és molt fàcil gràcies a entitats com l’ITC, a qui vull agrair el seu treball constant i diari per a dotar la nostra indústria dels millors recursos que la facen més competitiva si cap”.

SOLCONCER, ARA TAMBÉ PER A COMERCIALS

El diputat també ha destacat l’adaptació del servei per a comercials i distribuïdors ceràmics, una petició dels sector “que fem realitat perquè serà un instrument indispensable per a ensenyar la potencialitat dels nostres productes ceràmics”. Aquesta demanda ha estat una de les extretes dels grups de treball amb professionals del sector, organitzades expressament per a escoltar i recopilar les idees per a millorar l’aplicació de Solconcer.

A banda dels canvis més tècnics, Solconcer estrena també nova identitat visual i nou lloc web, ara molt més intuïtiu, el qual se suma a les últimes millores de navegació aplicades a l’app mòbil.