La Diputació es bolca amb CEVISAMA 2020, on obrirà un estand de suport als ajuntaments amb aromatització cítrica

La Diputació es bolca amb CEVISAMA 2020, on obrirà un estand de suport als ajuntaments amb aromatització cítrica
30 de Gener de 2020

El president de la institució provincial, José Martí, rep al president del comité organitzador, Manuel Rubert, al qual felicita per les bones perspectives de la fira, en la qual s'espera superar les 90.000 visites de 2019

El president de la Diputació, José Martí, s'ha reunit amb el president del comité organitzador de CEVISAMA 2020, Manuel Rubert, l'edició del qual número 38 es desenvoluparà en Fira València entre els dies 3 i 7 de febrer. Martí ha destacat la importància d'aquest saló internacional de ceràmica, que se situa entre les quatre fires espanyoles que més valor aporten als professionals. El president de la institució provincial celebra les bones perspectives existents per a enguany, en el qual l'organització espera superar els 90.000 visitants de 2019.

José Martí ha transmés a Rubert “el total suport de la Diputació a CEVISAMA 2020”, on mantindrà operatiu tots els dies de fira “un estand de disseny modern i funcional”, aromatitzat amb un ambientador realitzat amb cítrics “per a provocar una experiència olfactòria inoblidable i genuïnament castellonenca”, que podrà ser utilitzat pels ajuntaments del clúster ceràmic per a realitzar reunions de treball i presentacions davant els mitjans de comunicació. Disposarà de servei de servei de catering amb productes de Castelló Ruta de Sabor, inclosa una marca de ‘carajillo’ local. I s'elaboraran fideuà i paella amb ingredients de la terra.

El president ha assenyalat que “l'objectiu és estar al costat del principal sector industrial de la província en un moment tan important com la fira i, de pas, realitzar una labor de promoció de la província de Castelló, mostrant els seus principals olors i sabors”.

A més, l'empresa guanyadora del concurs de l'estand de la Diputació de Castelló en CEVISAMA 2020 prestarà els serveis propis d'un gabinet de comunicació a aquells municipis presents en la fira que el sol·liciten.

Durant la seua trobada, José Martí i Manuel Rubert han reflexionat sobre la posició de lideratge a nivell mundial de les empreses de Castelló del sector ceràmic i els seus afins, i sobre la labor de pedagogia que és necessari realitzar per a incrementar el nombre de persones que a la província decidisca vincular el seu futur professional a aquesta indústria. Per a tots dos resulta difícil d'entendre l'escassetat de ‘colocadores’ que existeix a la província, “un tipus de treball molt demandat i molt ben pagat”.