La Diputació organitza uns viatges de familiarització amb periodistes i bloguers per a acostar la marca Castelló Ruta de Sabor a la societat

La Diputació organitza uns viatges de familiarització amb periodistes i bloguers per a acostar la marca Castelló Ruta de Sabor a la societat
18 de Juny de 2022

Contempla més de 25 activitats com a visites, passejos o degustacions en 13 localitats de la província del 13 al 17 de juny, on la marca gastro turística és la protagonista

El Patronat Provincial de Turisme de la Diputació de Castelló ha organitzat dos viatges de familiarització aquesta setmana, destinat a periodistes i blogueres, per tal de donar-los a conéixer la marca diferenciadora i de gran qualitat ‘Castelló Ruta de Sabor’ (CRS), així com les empreses turístiques i agroalimentàries que estan adherida a aquesta plataforma que promociona la riquesa gastronòmica de la província.

La diputada provincial de Turisme, Virginia Martí, ha definit aquestes jornades com ‘’un important punt de trobada entre la nostra marca gastronòmica i comunicadors, amb l'objectiu de fer-los veure la gran faena i la gran qualitat que hi ha darrere de Castelló Ruta de Sabor, perquè ells mateixos facen saber a tota la ciutadania la gran oferta i varietat de serveis i productes que oferim’’.

Sobre aquest tema, Martí ha assegurat que Castelló Ruta de Sabor ‘’està creixent exponencialment i amb aquest esdeveniment podrem mostrar d'una banda, la excel·lència i qualitat dels millors productes i gastronomia d'aquesta província, i per un altre, el gran nombre de productors, restauradors i empreses que treballen col·lectivament amb nosaltres per a impulsar el desenvolupament i la competitivitat del seu negoci o projecte’’.

La jornada dissenyada per als periodistes de mitjans de comunicació va començar el 13 de juny i ha finalitzat el 17 del mateix mes. Un total de 4 periodistes de 7 mitjans diferents han comptat amb més d'11 activitats en 6 localitats, com ara visita a una formatgeria; menjar amb el menú de Castelló Ruta de Sabor en restaurant amb Estrella Michelín; visita a un celler bioclimàtic; un sopar amb menú CRS; desdejunis amb productes locals de CRS; visita gastronòmica a un celler i assistència al Grau de Castelló amb accés a llotja i subhasta de peix. Aquestes activitats turístic-gastronòmiques s'han efectuat a Castelló de la Plana, Les Coves de Vinromà, Alcossebre, Benlloc, Les Useres, la Vall d'Alba, i el Grau de Castelló.

D'altra banda, del 15 al 17 de juny, el ‘blogtrip’ ha comptat amb 4 blogueres de diferents portals d'influència nacional, que han gaudit de més de 16 activitats, com una visita al Mercat de Vinaròs i a la llotja amb degustació de productes típics; passeig guiat per Morella i visita a alguns establiments gastronòmics emblemàtics com la Formatgeria Pastor; apicultor per un dia per a conéixer el món de les abelles amb Apivillores; visita al Santuari de la Verge de la Balma; passeig guiat per Vilafranca del Cid i visita al Museu de la Pedra en Seco; visita al Centre d'Interpretació del Vi de Sant Mateu, al celler Besalduch Valls & Bellmunt i a les oliveres mil·lenàries amb degustació de vins i oli, així com desdejunis, menjars i sopars amb menú i productes locals de CRS.