La Diputació de Castelló fa partícips a les entitats empresarials de la seua estratègia de màrqueting turístic

La Diputació de Castelló fa partícips a les entitats empresarials de la seua estratègia de màrqueting turístic
21 de Maig de 2025

El vicepresident i responsable de l'àrea Turística, Andrés Martínez, inicia una ronda de reunions amb associacions d'empresaris del sector turístic per a atendre les seues demandes i tindre-les en compte en el full de ruta de les actuacions promocionals 2025-2026.

La Diputació de Castelló fa partícips a les entitats empresarials de la seua estratègia de màrqueting turístic.

El vicepresident i responsable de l'àrea Turística, Andrés Martínez, ha iniciat una ronda de reunions amb associacions d'empresaris del sector turístic per a escoltar i atendre les seues demandes i tindre-les en compte en el full de ruta de les actuacions promocionals 2025-2026.

“El pla de màrqueting turístic de la Diputació és un document de treball viu, obert a la participació i suggeriments de tots els actors d'este sector”, ha explicat el vicepresident provincial, qui ha qualificat estes reunions com a “fonamentals”, per a perseguir l'objectiu de “sumar més turistes a la província, més repercussió econòmica a la nostra província i continuar apostant per la desestacionalització perquè la nostra província siga destinació turística els 365 dies de l'any”.