Logo de la Diputació de Castelló

Actualitat

Diputació treballa amb turoperadors per a desestacionalitzar el turisme

Diputació treballa amb turoperadors per a desestacionalitzar el turisme

25 de gener de 2019. La Diputació de Castelló treballa amb turoperadors per a desestacionalitzar el turisme a la província i garantir ocupació de més qualitat en el sector castellonenc. Així ho ha confirmat el president provincial, Javier Moliner, després de mantindre un intens programa de reunions de treball en Fitur. El Govern provincial ha insistit especialment en les reunions en fira amb grans turoperadors online, com Destinia o Molt Viatge, amb els què ha acordat la creació d'un microsite específic de la província de Castelló en els seus portals web per a augmentar les reserves online als establiments turístics de la província.

Després d'una agenda intensiva de reunions de treball, el president Moliner ha assegurat que “tot el món és conscient que aquest pot ser un any complicat per al turisme a Espanya, però crec que Castelló està en disposició d'eixir d'aquesta fira amb absoluta convicció que a pesar que tot el país puga caure en nombre de turistes la nostra terra puga mantindre's, perquè estem fent una aposta claríssima per la desestacionalització, que permet que la nostra planta hotelera i els nostres restaurants estiguen oberts durant més mesos a l'any”.

En aqueix sentit, el president ha explicat que aquesta important aposta de la Diputació per la desestacionalització “permet cada vegada captar més turistes durant tot l'any, i permet sobretot que és el que més ens preocupa, que cada vegada l'ocupació turística a la nostra província siga de més llarga duració, més estable, es consoliden més plantilles i cresca el nombre de treballadors i treballadores en el sector turístic”.

Tant és així que Moliner remarca que “aqueixa aposta per a intentar que el turisme siga un element clau per a eixir de la situació econòmica penosa que algunes famílies encara viuen a la nostra província és l'obsessió d'aquest Govern provincial. I crec que amb aqueixa obsessió per davant, eixim de la fira amb l'absoluta convicció que Castelló donarà unes extraordinàries xifres de resultat d'aquest 2019”.

Quant al turisme online, és important assenyalar que el portal web turístic de la Diputació, www.turismedecastello.com, va tindre en 2018 una acivitat d'un milió de visites, la qual cosa confirma l'auge dels suports online com els més triats per a consultar informació de destinació turística.

Turisme sènior, gastronomia, cultura i esports

Cal recordar que en l'objectiu de desestacionalitzar el turisme la Diputació du a terme l'ambiciós programa de viatges per a persones majors Castelló Sènior amb una inversió de 1,2 milions d'euros, amb el turoperador de la qual també s'ha reunit aquests dies Moliner per tal de conéixer les millores d'aquest 2019. (foto)

A aqueixa important aposta pel benestar dels majors i la desestacionalització turística, se suma el seu potent calendari d'esdeveniments esportius durant tot l'any als pobles amb Castelló Escenari Esportiu, i iniciatives culturals tan importants com la seua exposició d'art sacre restaurat la Llum de la Memòria i tota la seua aposta pel turisme gastronòmic, Castelló Ruta de Sabor.