Diputació trasllada a Berlín l'oferta turística de la província

Diputació trasllada a Berlín l'oferta turística de la província
9 de Març de 2019

La Diputació de Castelló ha traslladat fins a Berlín l'oferta turística de la província per tal de contribuir a sumar noves oportunitats econòmiques a les empreses del sector castellonenc

9 de març de 2019. La Diputació de Castelló ha traslladat fins a Berlín l'oferta turística de la província per tal de contribuir a sumar noves oportunitats econòmiques a les empreses del sector castellonenc. I és que el Patronat Provincial de Turisme de la Diputació conclourà demà la seua participació en la ITB Berlín, fira turística de públic finalista i professional, considerada com una de les més importants del món. La Diputació participa amb un mostrador dins de l'estand de la Comunitat Valenciana, amb presència de destinacions i empreses turístiques de la província.

El vicepresident de la Diputació i diputat de Turisme, Andrés Martínez, ha explicat que “sempre de la mà de les empreses i els municipis de la província estem a Alemanya explorant nous mercats i oportunitats, sempre amb la vocació i el compromís de continuar millorant les xifres del negoci del nostre sector”.

I és que Alemanya és ja la segona destinació internacional en què la Diputació ha promocionat la província aquest mes de març. Així, ja va estar de l'1 al 3 d'aquest mateix mes en Fiets Wandelbeurs Utrecht a Holanda, una fira especialitzada en ciclisme i senderisme, amb la participació de la qual també va obrir aqueix espai promocional a l'oferta turística provincial.

“Una vegada concloga aquest cap de setmana, estarem en unes quantes fires d'importància nacional, per descomptat promocionarem la província també en les festes de la Magdalena, declarades d'Interés Turístic Internacional, i estarem a Barcelona, a Irun, Lleida i Alacant”.

I és que aquest mateix cap de setmana, la Diputació també participa en Epooutdoor Sports Barcelona, una fira especialitzada en turisme esportiu i carreres d'asfalt i de muntanya. Ja a partir del 22 de març recuperarà l'activitat en fira amb participació en la B-Travel Barcelona aqueixos mateixos dies del 22 al 24 a Madrid More Aqua Shoe, del 29 al 31 de març en Sevatur a Irun, els dies 23 i 24 en la STM de Lleida i del 28 al 31 conclourà el mes en Mesea Alacant, fira especialitzada en busseig.

Les fires turístiques com a grans plataformes promocionals

La Diputació de Castelló té prevista l'assistència a 30 fires de turisme durant l'any 2019, 18 d'elles en el mercat nacional i 12 en mercats internacionals. Quant al públic a qui s’adrecen, 14 són fires generalistes adreçades principalment al públic final i 17 fires especialitzades en els productes següents: Càmping, turisme de salut, turisme actiu, turisme de busseig, cicloturisme, turisme de golf i turisme idiomàtic. L'assistència a aquestes fires es realitza en coordinació tant amb Turespaña com amb Turisme Comunitat Valenciana i amb presència d'empresariat de la província. L'Administració que més invirteix en el turisme de Castelló

Amb un pressupost rècord de 5.511.149,74 euros, el Govern provincial donarà una altra espenta decisiva al turisme provincial durant aquest acabat d'estrenar 2019, plasmant en aquestos comptes de rècord la seua prioritat pel desenvolupament turístic com a generador de noves oportunitats als pobles, en haver augmentat la seua inversió un 106% en els últims set anys i consolidant-se com l'Administració que més invirteix en el turisme de la província de Castelló.

Cal recordar que el pressupost de turisme de la Diputació en 2011 va ser de 2.665.238 euros, i des de llavors i fins ara el Govern provincial de Javier Moliner ha anat incrementant aqueixa quantia fins a arribar a la xifra rècord del pròxim exercici, 5.511.149 euros. Respecte a 2017 el increment és del 2,35%, amb 126.549 euros més.