Diputació reforçarà la marca de Castelló en Fitur

Diputació reforçarà la marca de Castelló en Fitur
21 de Gener de 2019

La Diputació de Castelló prioritzarà la comercialització dels vuit productes turístics de la província en la pròxima edició de Fitur, una de les fires més importants del món en aquest sector i per a la que ja està ultimant tot el programa de treball que adreçarà a reforçar la marca de Castelló

21 de gener de 2019. La Diputació de Castelló prioritzarà la comercialització dels vuit productes turístics de la província en la pròxima edició de Fitur, una de les fires més importants del món en aquest sector i per a la que ja està ultimant tot el programa de treball que adreçarà a reforçar la marca de Castelló. La informació de l'oferta turística de tots els municipis la distribuirà en vuit productes turístics prioritaris per tal d'afavorir la seua venda tant al públic final com al professional i especialitzat. Aquests productes seran els definits en el Pla de màrqueting turístic de la Diputació: costa i nàutica, turisme rural, turisme familiar, turisme de salut, turisme cultural i patrimonial, Castelló Terra de Festivals, Castelló Escenari Esportiu i Castelló Ruta de Sabor (turisme gastronòmic).

El vicepresident i diputat provincial de Turisme, Andrés Martínez, ha explicat que “anem a Fitur a ajudar la nostra província a millorar el seu posicionament en l'àmbit nacional i en l'internacional. Estarem allí per a ajudar el nostre empresariat a vendre més i millor el seu producte perquè això repercuteix en més activitat i més riquesa per a la província de Castelló”.

I és que la Diputació està fent un esforç important per la generació de producte turístic a la província de Castelló, “generant nous arguments per a atraure més visitants i que l'activitat turística repercutesca en més riquesa per a la província, generant multitud d'experiències turístiques als nostres municipis”. Per això, la pròxima edició de FITUR serà la “millor posada de llarg de tot aquest ampli catàleg d'experiències que fan de la província de Castelló el millor lloc on escapar-se uns dies siga quina siga l'època de l'any”.


 

FITUR com a gran plataforma d'oportunitats turístiques

La Diputació de Castelló ha preparat un complet programa de treball per a la pròxima edició de la fira FITUR com un dels aparadors turístics de més rellevància mundial i com a gran plataforma d'oportunitats turístiques. 

Amb l'objectiu d'atraure les màximes oportunitats per al turisme provincial, la Diputació mostrarà els millors atractius dels municipis de Castelló per tal d'atraure l'atenció dels més de 200.000 participants d'aquest gran esdeveniment entre professionals i públic. Cal tindre en compte que en 2018 FITUR va batre rècord de participació amb 10.190 empreses expositores de 165 països o regions, la qual cosa dóna bona idea de l'espenta i magnitud d'aquesta gran fira en l'entorn turístic nacional i mundial.


 

L'Administració que més inverteix en el turisme de Castelló

Amb un pressupost rècord de 5.511.149,74 euros, el Govern provincial donarà una altra espenta decisiva al turisme provincial durant aquest acabat d'estrenar 2019, plasmant en aquestos comptes de rècord la seua prioritat pel desenvolupament turístic com a generador de noves oportunitats als pobles, en haver augmentat la seua inversió un 106% en els últims set anys i consolidant-se com l'Administració que més inverteix en el turisme de la província de Castelló.


 

Cal recordar que el pressupost de Turisme de la Diputació en 2011 va ser de 2.665.238 euros, i des de llavors i fins ara el Govern provincial de Javier Moliner ha anat incrementant aqueixa quantia fins a arribar a la xifra rècord del pròxim exercici, 5.511.149 euros. Respecte a 2017 l'increment és del 2,35%, amb 126.549 euros més.