La Diputació Provincial de Castelló ha représ el servei d'expedició de certificats digitals. Consulta els horaris d'atenció al públic.
Logo de la Diputació de Castelló

Actualitat

Diputació promociona la província i Castelló Ruta de Sabor

Diputació promociona la província i Castelló Ruta de Sabor
3 d'Abril de 2019

El programa televisiu Masterchef es va convertir anit en el millor aparador mediàtic per a promocionar gastronòmicament i turísticament la província de Castelló com el millor rebost de la Mediterrània

3 d'abril de 2019. El programa televisiu Masterchef es va convertir anit en el millor aparador mediàtic per a promocionar gastronòmicament i turísticament la província de Castelló com el millor rebost de la Mediterrània. Líder en la graella televisiva nacional en horari de ‘prime time’, els més de 2 milions d'espectadors que van seguir ahir des de les seues llars el segon capítol d'aquesta setena temporada del reeixit format televisiu emés en l'1 de TVE van poder conéixer de primera mà la qualitat i varietat culinària que atresora la província.

No en va, aquest ‘reality xou’ culinari que es va traslladar ahir fins a Peníscola va registrar la millor dada d'audiència en la seua franja horària i una quota de pantalla del 16,6%. Unes xifres que tal com ha significat el president de la Diputació, Javier Moliner, han possibilitat que “milions d'espanyols comprovaren de primera mà que vindre a Castelló és vindre a assaborir l'excel·lència del millor rebost de la Mediterrània”.

Per a això, i gràcies a la col·laboració de la marca ‘Castelló Ruta de Sabor’ per a reforçar els productors locals, durant el programa els millors productes castellonencs van protagonitzar les receptes de les persones aspirants a proclamar-se el o la millor xef d'aquesta edició de Màster Xef.

“En horari de màxima audiència es van donar cita els productors castellonencs que avalen el nostre segell de qualitat, així com els referents culinaris del nostre territori per a mostrar a tot el país les enormes possibilitats de la gastronomia castellonenca”, ha incidit Moliner.

Durant el programa els i les concursants, i amb ells els milions de persones que van seguir el concurs, van descobrir i van cuinar productes com la tòfona del Maestrat, llagostins de Vinaròs, carxofes de Benicarló o mandarines clemenules.

Cal ressaltar que aquesta nova iniciativa televisiva se suma a altres importants com l'aconseguida en fer del xef amb més estreles Michelin d'Espanya, Martín Berasategui, ambaixador de la marca Castelló Ruta de Sabor. Tot això per a fer que la promoció associada a l'emissió d'aquest programa se sume a l'aposta pel binomi gastronomia-turisme i "supose una oportunitat excel·lent per a les nostres destinacions turístiques. S'ha demostrat que el patrimoni gastronòmic és un excel·lent recurs turístic per a atraure visitants a una terra de mar i muntanya amb un sabor incomparable”.