Diputació i Ashotur busquen fidelitzar al turista de costa i aconseguir que visite l'interior

Diputació i Ashotur busquen fidelitzar al turista de costa i aconseguir que visite l'interior
2 d'Octubre de 2019

José Martí es proposa millorar l'efectivitat de les campanyes de promoció de la Diputació per a augmentar el seu impacte en el turisme provincial

El president de la Diputació, José Martí, i el president d'Ashotur, Carlos Escorihuela, consideren necessari millorar l'efectivitat de les campanyes de promoció que anualment realitza la institució provincial per a aconseguir que l'impacte sobre el turisme a la província siga molt major. Així s'ha posat de manifest en el transcurs de la reunió que tots dos han celebrat aquest matí en el Palau Provincial, a la qual també ha assistit la diputada provincial de Turisme, Virginia Martí.

José Martí ha deixat clar que l'impuls del turisme és una de les grans apostes de la nova Diputació, encara que ha assenyalat que “és necessari racionalitzar i millorar l'efectivitat de les campanyes de promoció que anualment realitza la institució, a través del Patronat Provincial de Turisme, per un muntant d'aproximat de 1,7 milions d'euros”. Martí ha afegit que “no n'hi ha prou amb licitar i adjudicar les campanyes de promoció; cal fer després un seguiment de les mateixes per a cerciorar-nos que es treballa en la direcció adequada”.

Segons el parer del president de la Diputació, és important fer-lo “per a fidelitzar els nostres clients i per a aconseguir que l'impacte del Brexit a la nostra província siga mínim”. En aquest sentit, és oportú destacar que, encara que Castelló es nodreix bàsicament de turisme nacional, haurà de fer front a partir d'ara a la competència de les destinacions habituals a Espanya dels clients britànics”.

Martí i Escorihuela consideren que per a fidelitzar als clients “és fonamental aconseguir que aquests s'ho passen bé” i que per aquesta via “s'obri una gran oportunitat per a generar activitat econòmica a l'interior de la província”. En aquest sentit, “és vital que s'informe els turistes que arriben a la costa de Castelló de tot el que els ofereix l'interior de la província quant a patrimoni cultural i artístic, festes, i paisatge, potenciant molt especialment vessants que hui estan a l'avantguarda, com la gastronomia i el cicloturisme”.