Diputació 'conquista' el turisme nacional amb una ambiciosa campanya

Diputació 'conquista' el turisme nacional amb una ambiciosa campanya
10 de Febrer de 2019

La Diputació de Castelló ha conclòs la seua ambiciosa campanya de promoció a nivell nacional amb una excel·lent cobertura de més de 10 milions d'impressions online i que ha implicat fins a 17 influencers dels distints perfils turístics més interessants per al sector provincial

10 de febrer de 2019. La Diputació de Castelló ha conclòs la seua ambiciosa campanya de promoció a nivell nacional amb una excel·lent cobertura de més de 10 milions d'impressions online i que ha implicat fins a 17 influencers dels distints perfils turístics més interessants per al sector provincial. I és que el Govern provincial ha redoblat els seus esforços amb aquesta campanya de 285.000 euros d'inversió per a aconseguir millorar les xifres turístiques aquest 2019, també fixant-se en la captació de visitants de les sis comunitats autònomes prioritàries per al sector: Madrid, Catalunya, Aragó, Navarra, la Rioja i País Basc.


 

Cal tindre en compte que aquesta potent iniciativa ha permés la marca turística 'Castelló Mediterrània' tindre una important presència en premsa escrita, ràdios, televisió i pantalles de centres comercials. Encara que especial ha sigut la incidència en els mitjans digitals, en els què ha aconseguit més de 10 milions d'impressions online en els portals de comercialitzadors turístics com Edreams, Atrapa-lo, Facebook o Instagram, entre altres.

El vicepresident provincial i diputat de Turisme, Andrés Martínez, ha explicat que “tal com reflecteix el Pla de màrqueting turístic de la Diputació el 80% del turisme que rep la província prové del mercat nacional, en concret de les sis comunitats autònomes a què ens hem adreçat amb aquesta campaña. Volem continuar posicionant la nostra província com la destinació favorita d'aquests potencials turistes per a passar el seu temps d'oci i multiplicar tant les visites com el benefici que aquestes generen al nostre territori”.

El Pla integral de mitjans contempla, a més de la potent presència en portals online de comercialitzadors turístics, 40 insercions en premsa escrita, prop de mil insercions en ràdio, 441 en televisió, 447 pantalles en centres comercials.

L'Administració que més inverteix en el turisme de Castelló

Amb un pressupost rècord de 5.511.149,74 euros, el Govern Provincial donarà una altra espenta decisiva al turisme provincial durant aquest acabat d'estrenar 2019, plasmant en aquestos comptes de rècord la seua prioritat pel desenvolupament turístic com a generador de noves oportunitats als pobles, en haver augmentat la seua inversió un 106% en els últims set anys i consolidant-se com l'Administració que més inverteix en el turisme de la província de Castelló.

Cal recordar que el pressupost de Turisme de la Diputació en 2011 va ser de 2.665.238 euros, i des de llavors i fins ara el Govern provincial de Javier Moliner ha anat incrementant aqueixa quantia fins a arribar a la xifra rècord del pròxim exercici, 5.511.149 euros. Respecte a 2017 l'increment és del 2,35%, amb 126.549 euros més.