Diputació començarà aquest mes al Regne Unit el seu calendari de fires turístiques

Diputació començarà aquest mes al Regne Unit el seu calendari de fires turístiques
7 de Gener de 2019

La Diputació de Castelló començarà el pròxim 18 de gener al Regne Unit el seu intens calendari de fires turístiques internacionals de 2019 que permetrà portar la marca 'Castelló Spain' a milers de professionals de tot el món en els més destacats fòrums del sector

7 de gener de 2019. La Diputació de Castelló començarà el pròxim 18 de gener al Regne Unit el seu intens calendari de fires turístiques internacionals de 2019 que permetrà portar la marca 'Castelló Spain' a milers de professionals de tot el món en els més destacats fòrums del sector. Així, el Govern provincial arrancarà en l'Holiday World Belfast, una de les fires més importants per al sector de càmpings, el seu ambiciós calendari de fires en què preveu participar de la mà de l'empresariat del sector i en total coordinació tant amb l'Agència Valenciana de Turisme com amb Turespaña. En total seran 30 fires, 12 d'elles a l'estranger, en les què la Diputació portarà la marca turística provincial per tal de continuar multiplicant les oportunitats que obri el turisme als pobles de Castelló.

El vicepresident de la Diputació i diputat de Turisme, Andrés Martínez, ha assegurat que “amb aquesta participació estratègica en fires obrim moltes oportunitats a l'hora de consolidar destinació en aquells mercats que ja ens coneixen, i de presentar-nos en els que tenen un gran potencial per a nosaltres. A través d'aquests esdeveniments acostem la possibilitat al nostre sector de mantindre reunions, de presentar la destinació a nous turoperadors i, en definitiva, de continuar generant riquesa a la nostra terra a través del turisme. És per això que planifiquem les fires amb programes de reunions i activitats per a obrir noves oportunitats al nostre turisme”.

En aqueix sentit, Martínez ha assegurat que “després de la fira de Belfast, en la què el turisme de càmping serà la protagonista, arribarà Fitur amb grans novetats per a continuar atraient l'atenció del turisme nacional i internacional. Volem fer d'aquest 2019 un bon any per als nostres pobles, amb el màxim de visitants i el màxim de riquesa per a continuar generant ocupació i oportunitats. Portem temps treballant junt amb els municipis turístics i el sector empresarial perquè enguany puga continuar millorant el turisme, i ara ja arriba el moment d'anar executant tot aqueix treball promocional traçat en el Pla de màrqueting turístic de la Diputació”.

Tant és així que la Diputació de Castelló destinarà enguany un pressupost de 5.511.149,74 euros al turisme. Amb això, el Govern provincial donarà una altra espenta decisiva al turisme provincial durant el 2019, plasmant en uns comptes de rècord la seua prioritat pel desenrotllament turístic com a generador de noves oportunitats als pobles, en haver augmentat la seua inversió un 106% en els últims set anys.

Promoció en destinacions internacionals amb connexió aèria

Cal tindre en compte que junt amb aquesta intensa presència de la marca provincial en fires internacionals, la Diputació de Castelló intensificarà aquest 2019 a més la promoción turística en les destinacions internacionals amb connexió aèria amb la província per a aconseguir multiplicar el seu benefici. Així, la Diputació redoblarà esforços en la seua estratègia promocional anual en destinacions com ara Gran Bretanya i Alemanya, mercats internacionals prioritaris per a optimitzar les oportunitats que obri al turisme l'aeroport de Castelló. En aqueixa labor s'incidirà precisament en fòrums turístics de referència mundial com és la World Travel Market, una de les principals fires de turisme del món, de caràcter exclusivament professional que es desenrotllarà del 4 al 6 de novembre d'enguany.

En aqueix sentit, Martínez ha recordat que “cada connexió aèria a un mercat internacional és una nova porta d'entrada de noves oportunitats per a la nostra economia i el nostre turisme. Així ho creiem des del Govern provincial, i junt amb l'empresariat turístic i els municipis continuarem treballant per atraure cada dia més visites estrangeres, presentant la nostra destinació turística en aquests països de la manera més atractiva”.


 

Aquestes campanyes internacionals queden incloses en la partida de 1.717.155 euros que el Patronat Provincial de Turisme de la Diputació ha aprovat de pressupost per a aquest 2019 pel que fa a campanyes promocionals en suports publicitaris o amb turoperadors.