Tornar
Qualitat de Servei i Atenció al client en Hostaleria i Turisme - Benicarló

Qualitat de Servei i Atenció al client en Hostaleria i Turisme - Benicarló

Un taller per conèixer i adquirir mitjançant una metodologia participativa, habilitats personals i tècniques de comunicació, per a realitzar tasques i oferir un servei de qualitat en l'atenció al client en establiments d'hostaleria, turisme i restauració. 

Dirigida a: persones en atur amb perfil orientat al Turisme i l'Hostaleria

Grups reduïts de 8 a 15 persones 

Duració: 40 Hores

Més informació i inscripcions:

Al teu AJUNTAMENT

formacionempleo@dipcas.es

  • Benicarló
    Espai Empresarial (Antic edifici AIDIMA), Av. Catalunya, nº 74

    04/11/2019, 05/11/2019, 06/11/2019, 07/11/2019, 11/11/2019, 12/11/2019, 13/11/2019, 14/11/2019.

    09:00 h - 14:00 h