La Diputació de Castelló avala el treball d’Aspas en favor de la comunitat sorda amb un conveni de 14.250 euros

La Diputació de Castelló avala el treball d’Aspas en favor de la comunitat sorda amb un conveni de 14.250 euros
22 de Juliol de 2021

La institució tanca un acord de col·laboració amb l’entitat de per a reforçar el servei d’atenció a la comunitat de persones amb discapacitat auditiva de la província

La Diputació de Castelló ha rubricat aquesta setmana un acord de col·laboració amb ASPAS Castelló sota l’objectiu de reforçar el servei d’atenció a la comunitat de persones sordes de la província. L’acord contempla una aportació provincial de 14.250 euros, la qual es destinarà al sosteniment del centre social de l’associació i al reforçament de l’atenció a les persones usuàries.

La vicepresidenta de la Diputació, Patricia Puerta, qui ha estat present en el moment de la signatura, ha assegurat que «des de Benestar Social actuem com a garants del servei públic i de l'atenció ciutadana i és per això que continuem establint col·laboracions amb entitats de tots els sectors perquè millorar la qualitat de vida de les persones és el més important per a aquesta Diputació».

Actualment, l'associació treballa amb 177 persones, de les quals 57 són adultes i els 120 restants són xiquets i xiquetes joves amb discapacitat auditiva. Puerta ha aplaudit «la noble tasca» que porten entre mans i que «ve avalada per una llarga trajectòria al servei de la societat castellonenca». «Sou un referent d’identificació i de creixement per a tota la comunitat sorda de Castelló».

El conveni ha estat signat pel president de la Diputació, José Martí, i la representant d’Aspas Vanesa Marí.

Aspas presta servei a usuaris i usuàries de totes les comarques de Castelló. Ho fa desenvolupant accions que promouen la igualtat d’oportunitats, la no discriminació i l’accessibilitat universal, així com l’assistència directa a tota la comunitat i la preparació de materials formatius i de conscienciació per a tot el col·lectiu i la ciutadania en general.