La Diputació Provincial de Castelló ha représ el servei d'expedició de certificats digitals. Consulta els horaris d'atenció al públic.
Logo de la Diputació de Castelló

Actualitat

SEU ELECTRÒNICA
Realitza els teus tràmits, gestions tributàries, pagaments o consultes en els nostres serveis online per a ciutadans i empreses.
PORTAL DE TRANSPARÈNCIA
La nostra eina de treball per a rendir comptes davant la ciutadania i atendre les seues propostes.
SEU ELECTRÒNICA
Realitza els teus tràmits, gestions tributàries, pagaments o consultes en els nostres serveis online per a ciutadans i empreses.
PORTAL DE TRANSPARÈNCIA
La nostra eina de treball per a rendir comptes davant la ciutadania i atendre les seues propostes.

El servei de Promoció Econòmica i Internacionalització de la Diputació renova el Certificat de Qualitat ISO

El servei de Promoció Econòmica i Internacionalització de la Diputació renova el Certificat de Qualitat ISO
2 de Maig de 2020

El diputat Pau Ferrando ha destacat “l’esforç i el compromís de l’equip tècnic del departament” per mantenir els estàndards de qualitat dels serveis oferits per la Diputació

L’àrea de Promoció Econòmica i Relacions Internacionals de la Diputació de Castelló ha sigut reconeguda, per segona vegada, amb el Certificat de Qualitat ISO 9001:2015. Aquesta certificació avala la qualitat del servei en àrees de formació professional per a l’ocupació, l’emprenedoria i la consolidació empresarial, així com de les àrees de gestió administrativa i financera, comunicació i marketing i noves tecnologies. L’acreditació també suposa un avantatge a l’hora de participar en convocatòries públiques de projectes i programes de cofinançament europeu que promouen altres administracions com ara la Conselleria d’Economia Sostenible, el Ministeri de Política Territorial o la Comissió Europea.

El diputat provincial de Promoció Econòmica, Ocupació i Internacionalització ha destacat que aquesta certificació, que s’ha expedit per un període de tres anys, «suposa un reconeixement més que merescut a l’esforç i compromís de l’equip tècnic del departament, que treballa cada dia sota els principis de la política de qualitat establerts per la Direcció Estratègica del Servei».

Després de sis anys de recorregut, de la seua implantació per primera vegada en març de 2014 i la seua primera renovació en 2017, la renovació del Certificat ISO de Qualitat consolida el compromís de la Diputació per a millorar el servei públic en matèria de Promoció Econòmica.