Diputació convocarà una altra fira Castelló Ruta de Sabor al desembre

Diputació convocarà una altra fira Castelló Ruta de Sabor al desembre
5 de Novembre de 2018

La Diputació de Castelló convocarà una altra fira de productes de la marca que impulsa junt amb productors i oferta turística de la província, Castelló Ruta de Sabor, després del gran èxit de convocatòria que ha tingut la I Fira de Producte Turístic del passat cap de setmana.

5 de novembre de 2018. La Diputació de Castelló convocarà una altra fira de productes de la marca que impulsa junt amb productors i oferta turística de la província, Castelló Ruta de Sabor, després del gran èxit de convocatòria que ha tingut la I Fira de Producte Turístic del passat cap de setmana. Amb això, el Govern provincial donarà resposta a la inquietud dels productors participants que han vist satisfets els seus objectius de vendes i difusió de la seua producció en aquesta important convocatòria que ha atret milers de persones entorn dels productes autòctons de la província. Avui mateix, després d'a penes unes hores després d'haver conclòs la fira Castelló Ruta de Sabor, el personal de la Diputació ja treballa en la següent convocatòria per a reeditar l'èxit de vendes i afluència de visitants en benefici dels productors de Castelló, en aquest cas en un esdeveniment més especialitzat a donar a conéixer i vendre la tòfona i productes nadalencs.

Així ho ha anunciat el diputat de Desenvolupament Rural, Pablo Roig, qui ha explicat que “amb aquesta nova convocatòria més pròxima al Nadal motivarem que els productes de la província estiguen en totes les taules de Castelló amb motiu d'unes dates tan assenyalades. És un pas més en el nostre constant treball junt amb productors de la província per donar a conéixer el gran públic la qualitat dels nostres productes”.

En aqueix sentit, Roig ha insistit en el fet que “el suport que ens ha donat Martín Berasategui com a gran ambaixador de Castelló Ruta de Sabor ha estat decisiu per a ajudar a fer que hàgem aconseguit crear amb aquesta fira una gran plataforma per a donar a conéixer entre la pròpia gent de Castelló i en tot el mercat nacional el potencial, qualitat i diversitat dels productes autòctons, així com de la gran varietat d'experiències turístiques que ja hi ha entorn d'ells als municipis de Castelló. Quelcom que reforçarem amb una altra fira al desembre, perquè el que volem és que tota la província es beneficie d'aquesta gran plataforma que hem creat per a donar a conéixer i augmentar el consum dels productes de Castelló”.

Fer de la gent de Castelló la millor ambaixadora de la marca

La Diputació convocarà productors de la província a participar d'una altra fira al desembre per a continuar augmentant el consum de productes autòctons de cara a la campanya nadalenca.

Amb això, segons Roig, “tornarem a fer un pas important en el nostre objectiu de fer de la gent de Castelló la millor ambaixadora dels productes de la nostra terra, perquè és per a tots un orgull comptar amb una gastronomia tan preada i variada, així com multitud d'experiències turístiques gastronòmiques que ja es poden disfrutar als nostres pobles”.

I és que entre els objectius estratègics de la marca Castelló Ruta de Sabor de la Diputació es troba el de donar a conéixer entre la pròpia gent de Castelló la qualitat, varietat i riquesa dels productes de la seua terra, perquè tal com destaca el diputat, “moltes vegades el desconeixement d'allò més pròxim és el que ens impedeix valorar-ho i disfrutar-ho, i des de la Diputació volem que tots siguem bons coneixedors de les grans riqueses gastronòmiques i patrimonials de la nostra província, perquè no es pot estimar el que no es coneix”.

Un pas més per a Castelló Ruta de Sabor com a marca consolidada

Així, la Diputació ha incorporat ja 115 empreses de la província com a ambaixadores de la marca de productes Castelló Ruta de Sabor en aquesta aposta gastroturística per millorar les oportunitats dels pobles. Els perfils d'aquesta xarxa de producte turístic els conformen agències, allotjaments, gastrobars, restaurants, comerços, mercats, centres d'interpretació, oficines de turisme, indústries agroalimentàries visitables, llotges visitables, pesca turística i productors agroramaders. “Ara és moment de culminar el projecte i passar a treballar la ruta, l'experiència, per a acabar de cohesionar i donar sentit a la marca”, indica el diputat.