Marta Barrachina: “De la mà de Civitatis posicionarem les activitats turístiques de la província i oferirem una experiència personalitzada i diferencial”

Marta Barrachina: “De la mà de Civitatis posicionarem les activitats turístiques de la província i oferirem una experiència personalitzada i diferencial”
25 de Gener de 2024

La presidenta de la Diputació de Castelló es reunix amb el cap de monetització en Civitatis España, Francisco Calleja, per a acordar l'aliança que consistirà en una campanya de màrqueting per a posicionar activitats que seran el reclam principal per a atraure turistes a la província.

Dins del full de ruta de marcat per a accelerar el desenvolupament i la difusió de productes turístics que contribuïsquen a la desestacionalització, el Patronat Provincial de Turisme s'aliarà amb Civitatis, la companyia líder en distribució en línia d'excursions, activitats i visites guiades en espanyol del món.

“De la mà de Civitatis posicionarem les activitats turístiques de la província i oferirem una experiència personalitzada i diferencial”. Així s'ha referit la presidenta de la Diputació Provincial de Castelló, Marta Barrachina, després de la reunió mantinguda amb el cap de monetització en Civitatis España, Francisco Calleja, en la Fira Internacional de Turisme, Fitur, que se celebra esta setmana a Madrid. Esta trobada s'emmarca dins de l'agenda programada per la primera presidenta de la Diputació i el vicepresident i responsable de l'àrea Turística, Andrés Martínez, durant la seua assistència en Fitur ja que és el lloc en el qual els gestors de destinacions turístiques i les empreses del sector es troben per a tancar estratègies i actuacions a dur a terme durant tot l'exercici.

L'acord aconseguit amb Civitatis a través del Patronat Provincial de Turisme consistirà en la realització d'una campanya de màrqueting per a posicionar les activitats i excursions que tenen lloc a la província posicionat estes activitats que seran el reclam principal per a atraure turistes a la província de Castelló. Destacar que Civitatis compta amb més de 88.000 activitats en 3.800 destins repartits en 160 països. En 2023, més de 800.000 persones van omplir el seu viatge cada mes amb la companyia.

La presidenta del Govern Provincial ha subratllat que “este acord suposa continuar reforçant la nostra aposta per oferir als visitants una millor experiència, tractant que traguen tot el partit al seu viatge i gaudisquen al màxim la seua estada en qualsevol dels destins que oferix la nostra província”, ha subratllat la presidenta del Govern Provincial.

Per a la màxima representant de la institució provincial, “viatjar va més enllà de simplement traslladar-se d'un lloc a un altre, és una experiència de coneixement, experimentació, compartir i deixar-se portar, i des de la Diputació de Castelló volem que el visitant tinga al seu abast les múltiples possibilitats que oferix el nostre territori i aconseguir així un viatge més enriquidor”. Amb eixe objectiu, com ha incidit Marta Barrachina, “Civitatis es presenta com el company de viatge perfecte per a ajudar els viatgers a viure experiències i crear moments memorables a la província de Castelló”.

Pocs destins de costa com és el cas de la província de Castelló poden presumir de passar de la mar a un parc natural en menys de deu minuts. De les platges de Benicàssim passem al Desert de les Palmes en un instant, igual que de Peníscola a la Serra d'Irta, per un donar un parell d'exemples. “Este és el binomi que ens fa pràcticament únics i, ara, amb este acord, la companyia Civitatis mostrarà totes les nostres riqueses turístiques que fan de la nostra província una destinació turística a triar els 365 dies de l'any”, ha subratllat la presidenta de la Diputació de Castelló.

L'estratègia turística provincial per al present exercici se centra principalment a incrementar el nombre de turistes especialment en els mesos de menys activitat turística i enfortir l'oferta turística del cicloturisme, gastronomia, festivals i turisme sènior.