Logo de la Diputació de Castelló

Arquer

Qualitat de Servei i Atenció al client en Hostaleria i Turisme - Cabanes

Qualitat de Servei i Atenció al client en Hostaleria i Turisme - Cabanes

Un taller per conèixer i adquirir mitjançant una metodologia participativa, habilitats personals i tècniques de comunicació, per a realitzar tasques i oferir un servei de qualitat en l'atenció al client en establiments d'hostaleria, turisme i restauració. 

Dirigida a: persones en atur amb perfil orientat al Turisme i l'Hostaleria

Grups reduïts de 8 a 15 persones 

Duració: 40 Hores

Més informació i inscripcions:

Al teu AJUNTAMENT

formacionempleo@dipcas.es

  • Cabanes
    Casal Jove, C/ Delegat Valera, nº 50

    02/12/2019, 04/12/2019, 09/12/2019, 11/12/2019, 13/12/2019, 16/12/2019, 18/12/2019, 20/12/2019.

    09:00 h - 14:00 h

També et pot interessar

Taller - Comunicació, Gestió i Licitació electrònica amb les Administracions Públiques

Morella, Segorbe, Vall d'Alba, Lucena del Cid, Albocàsser.

Del 13/02/2020 al 07/04/2020
Taller "Coaching Empresarial"

Vall d'Alba, Segorbe.

Del 19/02/2020 al 16/04/2020