Qualitat de Servei i Atenció al client en Hostaleria i Turisme - Orpesa

Qualitat de Servei i Atenció al client en Hostaleria i Turisme - Orpesa

Un taller per conèixer i adquirir mitjançant una metodologia participativa, habilitats personals i tècniques de comunicació, per a realitzar tasques i oferir un servei de qualitat en l'atenció al client en establiments d'hostaleria, turisme i restauració. 

Dirigida a: persones en atur amb perfil orientat al Turisme i l'Hostaleria

Grups reduïts de 8 a 15 persones 

Duració: 40 Hores

Més informació i inscripcions:

Al teu AJUNTAMENT

formacionempleo@dipcas.es

  • Oropesa del Mar
    Ajuntament d'Orpesa, C/ Laura de Cervellón, nº 5A

    18/11/2019, 19/11/2019, 20/11/2019, 21/11/2019, 22/11/2019, 25/11/2019, 26/11/2019, 27/11/2019.

    09:00 h - 14:00 h