Diputació reeditarà el seu curs de comunicació i màrqueting esportiu

Diputació reeditarà el seu curs de comunicació i màrqueting esportiu
13 de Novembre de 2018

La Diputació de Castelló reeditarà a partir de demà l'èxit del seu Curs d'introducció a la comunicació i màrqueting esportiu, pel què fins al moment i a punt de complir-se la seua sisena edició, han passat ja alumnes pertanyents a més de 100 clubs i associacions esportives de la província.

13 de novembre de 2018. La Diputació de Castelló reeditarà a partir de demà l'èxit del seu Curs d'introducció a la comunicació i màrqueting esportiu, pel què fins al moment i a punt de complir-se la seua sisena edició, han passat ja alumnes pertanyents a més de 100 clubs i associacions esportives de la província. Amb això, el Govern provincial consolida en la formació un dels pilars sobre els quals enriqueix la seua aposta turisticoesportiva 'Castelló Escenari Esportiu'.

El diputat provincial d'Esports, Luis Martínez, ha explicat que “la província de Castelló és un escenari esportiu privilegiat gràcies al seu clima, orografia i condicions naturals. Enguany haurem impulsat entorn de 400 proves esportives que suposen un impacte econòmic directe de més de 12 milions d'euros sent un verdader dinamitzador turístic, com estem aconseguint després de l'estratègia impulsada per Javier Moliner per a vincular esport i turisme. En aquest sentit, és fonamental que els organitzadors de les proves esportives que se celebren a la província amb el suport de la Diputació sàpien com promocionar i atraure participants i visitants a les distintes poblacions”.

Aquest curs de 25 hores lectives de duració ha estat dirigit acadèmicament per la consultora Plusmarca amb l'objectiu d'aportar eines i coneixement en un àmbit tan determinant en l'actualitat com la comunicació i el màrqueting. Tindrà lloc els dies 14, 15, 20, 21 i 22 de novembre i tornarà a ser un punt de trobada perquè els distints clubs puguen compartir les seues experiències en la gestió d'esdeveniments.


 

Un programa amb l'esport provincial com a protagonista

El complet programa de continguts d'aquest curs és en cada una de les seues edicions el seu major atractiu. Junt amb els ponents de primer ordre, fan de la seua oferta una atractiva oportunitat per als clubs i organitzadors de proves esportives a la província.

Així, la primera sessió, demà, estarà centrada en la gestió de les xarxes socials i la relació amb els mitjans de comunicació a càrrec de Fernando Lobón, d'Action Press. Li seguirà el dijous dia 15 la jornada 'Ser valorat i ser singular. El pla de màrqueting d'un esdeveniment/club' a càrrec de Guillermo Sanahuja, de Plusmarca. La sessió del dimarts dia 20 serà una jornada de posada en comú de casos d'èxit en què participaran el CD Castelló SAD i el Peníscola FS Rehabmedic. El dimecres dia 21 de novembre el curs de la Diputació mostrarà les estratègies per a captar i gestionar patrocinis en un esdeveniment o club esportiu. I finalment, el dijous dia 22, tractarà la indústria del motorsport i la gestió de grans instal·lacions esportives amb Gonzalo Gobert, director del Circuit Ricardo Tormo.