Diputació intensificarà en 2019 la promoció turística a les destinacions internacionals

Diputació intensificarà en 2019 la promoció turística a les destinacions internacionals
5 de Novembre de 2018

La Diputació de Castelló intensificarà l'any que ve la promoció turística a les destinacions internacionals amb connexió aèria amb Castelló per a aconseguir multiplicar el seu benefici a la província.

5 de novembre de 2018. La Diputació de Castelló intensificarà l'any que ve la promoció turística a les destinacions internacionals amb connexió aèria amb Castelló per a aconseguir multiplicar el seu benefici a la província. Així, el Govern provincial redoblarà esforços en la seua estratègia promocional anual a destinacions com ara la Gran Bretanya i Alemanya com a mercats internacionals prioritaris per a la província, d'acord amb la seua política d'optimitzar les oportunitats que obri al turisme l'aeroport de Castelló. Com a part d'aqueix treball, avui personal de la Diputació s'ha desplaçat a Londres per a intensificar la promoció turística provincial en la World Travel Market, una de les principals fires de turisme del món, de caràcter exclusivament professional que es desenvolupa fins a dimecres que ve.

El vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, ha assegurat que “cada connexió aèria a un mercat internacional és una nova porta d'entrada de noves oportunitats per a la nostra economia i el nostre turisme. Així ho creiem des del Govern provincial, i junt amb l'empresariat turístic i els municipis continuarem treballant per atraure cada dia més visitants estrangers, presentant la nostra destinació turística en aquests països de la manera més atractiva”.

Aquestes campanyes internacionals queden incloses en la partida de 1.717.155 euros que el Patronat Provincial de Turisme de la Diputació ha aprovat de pressupost per a l'any que ve pel que fa a campanyes promocionals en suports publicitaris o amb turoperadors.

I és que aquesta actuació del Govern provincial forma part de la seua ambiciosa estratègia en els mercats prioritaris, tant per a la infraestructura aeroportuària com per a l'empresariat del sector continuant amb els bons resultats que està oferint al turisme de la província, amb un augment progressiu de les visites estrangeres als municipis de Castelló.

És per això que Martínez ha assenyalat que “l'objectiu final de tot el treball que fem per posicionar la marca turística de Castelló a Espanya i en mercats internacionals és atraure més riquesa i noves oportunitats que servesquen per a consolidar ocupació a la nostra terra”.

Més promoció internacional també aquest mes

Després de la participació en la que està considerada com una de les fires turístiques més importants del món, la Diputació tindrà un estand propi en Expolingua Berlín els dies 16 i 17 de novembre, afavorint la participació d'empreses castellonenques de turisme idiomàtic en aquest fòrum internacional.

Cal recordar que la Diputació de Castelló destinarà l'any que ve un pressupost de 5.511.149,74 euros a turisme. Amb això, el Govern provincial donarà una altra espenta decisiva al turisme provincial durant el pròxim exercici, plasmant en uns comptes de rècord la seua prioritat pel desenvolupament turístic com a generador de noves oportunitats als pobles, en haver augmentat la seua inversió un 106% en els últims set anys.


 

Reeixit cap de setmana a Cocentaina

A pesar que la promoció internacional protagonitza les pròximes cites turístiques de la Diputació, cal assenyalar que aquest cap de setmana el Patronat Provincial de Turisme ha participat amb un estand propi en la Fira de Tots Sants de Cocentaina.

“Milers de persones s'han informat de l'oferta turística provincial. Hem propiciat que els nostres municipis presenten la seua oferta turística entre un públic fidel a la nostra destinació, amb molt bons resultats”, ha indicat Martínez.