Diputació intensifica l'actividad promocional al setembre

Diputació intensifica l'actividad promocional al setembre
3 de setembre de 2018

La Diputació de Castelló intensifica des d'avui i durant tot el mes de setembre l'activitat promocional en el seu objectiu de garantir que 2018 es confirme com el gran any del turisme per a Castelló. El pla de treball dissenyat des del Patronat Provincial de Turisme per a aquests dies el conformen 15 accions estratègiques, sis d'elles adreçades específicament al mercat internacional.

3 de setembre de 2018. La Diputació de Castelló intensifica des d'avui i durant tot el mes de setembre l'activitat promocional en el seu objectiu de garantir que 2018 es confirme com el gran any del turisme per a Castelló. El pla de treball dissenyat des del Patronat Provincial de Turisme per a aquests dies el conformen 15 accions estratègiques, sis d'elles adreçades específicament al mercat internacional.   Amb això, el Govern provincial, de la mà de l'empresariat i dels municipis turístics de tota la província, pretén augmentar l'arribada de turistes consolidant mercats nacionals i atraient més turistes de l'estranger, atés que el mercat nacional està prou consolidat a pesar que continua creixent. Per a això, ha inclòs en el seu planning dos viatges de premsa amb mitjans de comunicació internacionals, un d'ells amb premsa xinesa i l'altre amb premsa romanesa, ambdós a desenrotllar durant l'última setmana de setembre.   El vicepresident responsable de Turisme en la Diputació, Andrés Martínez, ha explicat que “durant aquest mes intensifiquem la promoció per a aconseguir atraure més visitants durant els mesos venidors i ajudar els nostres pobles i empresariat a tancar un bon any. Les fires especialitzades, les festes dels nostres pobles d'interés turístic, les jornades gastronòmiques i els viatges de premsa i turoperadors especialitzats completen un intens calendari de treball que ajudarà a augmentar les visites”.   Per això, el Patronat Provincial de Turisme, organisme dependent de la Diputació de Castelló, conclourà avui la seua participació en el Saló Ultra Trail de Chamonix a França com a part de #CSEscenariEsportiu, continuarà la promoció durant tota la setmana amb l'Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe, durant el pròxim cap de setmana en la XXXV Concentració Big Twin Espanya a Castelló; durant les festes d'Interés Turístic Nacional en honor a la Mare de Déu de l'Ermitana de Peníscola del dia 7 al 16; en la fira Berlín Vital d'Alemanya continuarà amb #CSEscenariEsportiu; la Fira de Nules del 13 al 16 com a Festa d'Interés Turístic Local; del 14 de setembre al 14 d'octubre amb les VII Jornades Gastronòmiques de Carns, Oli i Vi.   A més, Martínez ha recordat que “la participació del Govern provincial en aquests esdeveniments respon a les peticions realitzades pel sector empresarial castellonenc en el marc del Patronat Provincial de Turisme i d'acord al Pla de màrqueting turístic com a full de ruta promocional que consensuem cada any amb el sector i els municipis”.   Una de les novetats que inclou aquest calendari de treball turístic és la trobada que mantindrà el pròxim 21 de setembre amb turoperadors del Regne Unit especialitzats en turisme escolar i amb empreses de receptiu per a oferir la província com a destinació per a grups escolars i d'estudiants. La fira Delta Birding Festival del 21 al 23 de setembre i la IFTM Top Resa de París completen aquest calendari de promoció turística amb què la Diputació ajudarà a augmentar l'arribada de visitants als pobles de Castelló.   Quasi 5,5 milions de pressupost per a potenciar el turisme La Diputació de Castelló ha donat enguany una altra espenta decisiva al turisme provincial en dedicar-li un pressupost rècord de 5.384.600 euros en l'exercici 2018. Amb això, el Govern provincial  plasma la prioritat estratègica marcada pel president Moliner pel turisme com a motor econòmic i de desenrotllament dels municipis de la província, ja que des de 2012 a 2018 ha incrementat el seu pressupost en un 141%. Andrés Martínez ha assenyalat que “en cinc anys hem aconseguit tindre recursos per a poder multiplicar quasi per 2,5 la inversió en turisme, perquè estem convençuts que és fonamental ajudar a fer que la indústria del turisme, clau per a la província, siga més competitiva. Només així podem continuar avançant en l'arribada de turistes, la millora d'oportunitats per als nostres municipis, generar més ocupacions i consolidar els ja existents”.