Diputació es bolca aquest mes en la promoció de la província en Gran Bretanya i Alemanya

Diputació es bolca aquest mes en la promoció de la província en Gran Bretanya i Alemanya
1 de Novembre de 2018

La Diputació de Castelló promocionarà i donarà a conéixer la marca turística 'Castelló Spain' en Gran Bretanya i Alemanya com a mercats internacionals prioritaris per a la província d'acord amb la seua política d'optimitzar les oportunitats que obri al turisme l'aeroport de Castelló.

1 de novembre de 2018. La Diputació de Castelló promocionarà i donarà a conéixer la marca turística 'Castelló Spain' en Gran Bretanya i Alemanya com a mercats internacionals prioritaris per a la província d'acord amb la seua política d'optimitzar les oportunitats que obri al turisme l'aeroport de Castelló. Així, El Govern Provincial inclourà sengles campanyes publicitàries per a optimitzar el funcionament de les connexions aèries regulars que mantinga la província amb aquestes destinacions internacionals durant el pròxim exercici 2019. Serà part de la partida de 1.717.155 euros que el Consell Plenari del Patronat Provincial de Turisme ha aprovat dels pressupostos turístics de la Diputació per a l'any que ve en el que es refereixes a les campanyes en suports publicitaris o amb turoperadors.

El president de la Diputació, Javier Moliner, ha assegurat que “d'acord amb el nostre objectiu d'atraure més riquesa i oportunitats econòmiques a la província, i en resposta a les inquietuds del sector turístic, continuarem amb aquestes campanyes que ja realitzem en les destinacions internacionals que mantenen connexió aèria amb la nostra província. Cada línia regular de vol des de l'aeroport de Castelló és una nova porta d'entrada de turistes i una nova oportunitat d'entrar en mercats que fins fa uns anys era impossible estar. Aquesta promoció reverteix a multiplicar les oportunitats que comporta per a la província tindre connexió aèria amb distintes destinacions internacionals”.

I és que aquesta actuació del Govern Provincial forma part de la seua ambiciosa estratègia en els mercats prioritaris tant per a la infraestructura aeroportuària com per als empresaris del sector continuant amb els bons resultats que la mateixa està tirant al turisme de la província, amb un augment progressiu dels visitants estrangers als municipis de Castelló.

En aqueix sentit, Moliner ha explicat que “aqueix treball per posicionar la nostra marca turística a Espanya i en el món té molts vessants, i totes es dirigeixen a aconseguir que el sector del turisme siga una oportunitat de futur i d'ocupació per a cada vegada més castellonenca i municipis”.

No sols promoció, també reunions amb turoperadors

Cal tindre en compte que el treball del Govern Provincial pel turisme internacional no se centra només en la part promocional, sinó que la Diputació programa actuacions de la mà dels empresaris turístics que comporten també reunions amb turoperadors per a poder millorar la visibilitat de l'oferta turística de la província de Castelló en les agències de viatges.

Una pràctica que, tal com ha recordat el president, “duem a terme en els mercats internacionals prioritaris per a la província per comptar amb connexió aèria des de Castelló”.

Cal recordar que la Diputació de Castelló destinarà l'any que ve un pressupost de 5.511.149,74 euros a turisme. Amb això, El Govern Provincial donarà una altra espenta decisiva al turisme provincial durant el pròxim exercici, plasmant en uns comptes de rècord la seua prioritat pel desenvolupament turístic com a generador de noves oportunitats als pobles, en haver augmentat la seua inversió un 106% en els últims set anys.