La Diputació Provincial de Castelló posa en marxa el servei de cita prèvia per a diversos tràmits.
Logo de la Diputació de Castelló

Registre General

registro

Responsable administratiu
Secretari General de la Diputació

Cap de Negociat
Patricia Pellicer

Auxiliar Administratiu
Belén Marco
Fernando Algilaga
Ana Carratalá

Correu electrònic
ppellicer@dipcas.es

Telèfon
964 35 99 85

Únicament s'atendrà amb cita prèvia, la qual podrà sol·licitar-se a través de la pàgina web cau.dipcas.es o telefonant a l'oficina corresponent:

  • Castellón 964359600
  • Morella 964173172
  • Traiguera 964446800
  • Benasal 964442000
  • Onda 964770792
  • Montanejos 964131312
  • Segorbe 964256684

L'horari d'atenció al públic de totes les Oficines d'Assistència en matèria de Registre de la Diputació és de dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h.

A més de les tasques pròpies del registre general de documents, escrits i comunicacions, des de les citades Oficines s'emeten dos tipus de certificats digitals de ciutadà:

  • Signatura digital de ciutadà emesa per al ACCV.
  • Signatura digital de ciutadà Cl@ve emesa pel Ministeri d'Hisenda. 

Per a l'emissió d'aquests certificats el ciutadà haurà de presentar el carnet d'identitat en vigor, igualment en horari de dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h.