Registre General

registro

Responsable administratiu
Secretari General de la Diputació

Cap de Negociat
Patricia Pellicer

Auxiliar Administratiu
Belén Marco
Fernando Algilaga
Ana Carratalá

Correu electrònic
ppellicer@dipcas.es

Telèfon
964 35 99 85

Únicament s'atendrà amb cita prèvia, la qual podrà sol·licitar-se a través de esta pàgina web  o telefonant a l'oficina corresponent:

  • Castellón 964359600
  • Morella 964173172
  • Traiguera 964468000
  • Benasal 964442000
  • Onda 964770792
  • Montanejos 964131312
  • Segorbe 964256684

L'horari d'atenció al públic de totes les Oficines d'Assistència en matèria de Registre de la Diputació és de dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h.

A més de les tasques pròpies del registre general de documents, escrits i comunicacions, des de les citades Oficines s'emeten dos tipus de certificats digitals de ciutadà:

  • Signatura digital de ciutadà emesa per al ACCV.
  • Signatura digital de ciutadà Cl@ve emesa pel Ministeri d'Hisenda. 

Per a l'emissió d'aquests certificats el ciutadà haurà de presentar el carnet d'identitat en vigor, igualment en horari de dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h.