La Diputació promocionarà la targeta Fideliza Castellón

La Diputació promocionarà la targeta Fideliza Castellón
20 de Juny de 2017

La Diputació de Castelló aprofitarà l'arribada massiva de visitants de la resta d'Espanya i de l'estrangers que acudiran als macrofestivals per a promocionar la targeta Fideliza Castellón.

20 de maig. La Diputació de Castelló aprofitarà l'arribada massiva de visitants de la resta d'Espanya i de l'estranger que acudiran als macrofestivals per a promocionar la targeta Fidelitza Castelló. Es tracta d'una iniciativa encaminada a consolidar el turisme que arriba a la província per a gaudir dels esdeveniments musicals i que torna la resta de l'any.

Aquesta estratègia promocional que Javier Moliner ja va promoure l'any passat de la mà de l'Associació Provincial d'Empresariat de l'Hostaleria i el Turisme de Castelló (ASHOTUR), “a més d'oferir descomptes exclusius a les persones usuàries, s'ha erigit ja com un recurs útil dins de l'estratègia empresa per la Diputació per a desestacionalitzar l'activitat turística”.

De fet, s'espera un important augment de les descàrregues que, després de la seua posada en marxa, ja ha arribat quasi a les 10.000 persones. Amb la targeta Fidelitza Castelló, els espectadors i espectadores dels festivals que vullguen tornar a la província fora de la temporada alta, poden gaudir d'un 10% de descompte en les seues reserves hoteleres.

Andrés Martínez, vicepresident responsable de l'àrea de Turisme, ha assegurat que “esperem que enguany el turisme de festivals porte als recintes de concerts més de 710.000 espectadors, per la qual cosa les possibilitats perquè s'aprofite el sector turístic de tota la província la resta de l'any són enormes. L'èxit dels macrofestivals multiplica les oportunitats”.

Cal tindre en compte que la Diputació ja va convertir el SAN SAN Festival en un espai d'oportunitats per al turisme provincial amb la targeta 'Fidelitza Castelló', on ja ha captat turistes per a tot l'any entre les més de 55.000 persones abonades que van arribar a la província atretes per aquest macroesdeveniment musical”.

Andrés Martínez ha destacat que “el turisme de festivals, a més de ser en si mateix un dels principals focus d'atracció turística que té la nostra província, és un excel·lent aparador per a donar a conéixer el nostre excels patrimoni entre aquelles persones que vénen per l'oferta musical però que, en un futur, repetiran pel nostre clima, naturalesa, gastronomia, cultura i tradicions”.

Ahir mateix, el president de la Diputació de Castelló va donar per inaugurada la temporada gran de Castelló Terra de Festivals. I ho va fer acompanyat pels organitzadors de l'Arenal Sound, del FIB, del Rototom Sunsplash i del SAN SAN, que són els quatre macrofestivals en els que invertirà enguany 400.000 euros per a convertir la província, un any més, en la capital europea de la música.

Més de 60 milions d'impacte econòmic i 2.000 ocupacions

“Per a donar per inaugurada la temporada de festivals, hem reunit els responsables que Castelló, una vegada més, es convertesca en la capital europea de la música durant tot l'estiu”, va assenyalar Javier Moliner. El president del Govern provincial va destacar que “tenim les infraestructures, l'oferta hotelera, la capacitat organitzativa i el tarannà hospitalari de la nostra gent. Per això no és casual que any rere any la nostra província lidere l'oferta de festivals a tota Europa”.

Les xifres avalen l'aposta de la Diputació per a potenciar Castelló com a terra de festivals ja que, per a 2017, els organitzadors esperen ja més de 710.000 espectadors i espectadores, que generaran uns ingressos d'uns 60 milions d'euros en el teixit empresarial i la creació de més de 2.000 llocs de treball.