La Diputació potenciarà Castelló com a destinació turística aquesta tardor

La Diputació potenciarà Castelló com a destinació turística aquesta tardor
9 d'Octubre de 2017

La Diputació de Castelló iniciarà dimecres que ve, 11 d'octubre, en el Saló Nàutic de Barcelona dos intensos mesos de promoció turística per a continuar millorant resultats en 2018 i atraure a la província més visitants.

9 d'octubre. La Diputació de Castelló iniciarà dimecres que ve, 11 d'octubre, en el Saló Nàutic de Barcelona dos intensos mesos de promoció turística per a continuar millorant resultats en 2018 i atraure a la província més visitants. El Govern provincial potenciarà així la marca turística de Castelló en sis fires nacionals i internacionals fins a finals d'any. Aquestes actuacions formen part del Pla de Màrqueting turístic que la Diputació consensua amb empresariat del sector i municipis de la província.

El vicepresident provincial de Turisme, Andrés Martínez, ha explicat que “no baixem la guàrdia ni un minut per continuar posicionant Castelló entre el nostre potencial turisme i per a poder continuar donant bones notícies al que és un dels sectors econòmics més importants de la província. Ens fixem en aquells llocs que l'empresariat ens marca com prioritaris per tindre característiques més interessants per al present i futur del nostre turisme”.

Cal tindre en compte que les pròximes fires en què participarà la Diputació seran el Saló Nàutic de Barcelona de l'11al 15 d'octubre, la Fira de Tots Sants a Cocentaina (del 28 d'octubre a l'1 de novembre ), la World Travel Market de Londres (del 6 al 8 de novembre), la València Boat Xou (de l'1 al 5 de novembre), Intur Valladolid (del 23 al 26 de novembre) i la IGTM Golf Travel en Cannes (de l'11 al 14 de desembre).

Martínez ha explicat que el “perfil d'aquestes fires és divers, atenent als nostres distints productes turístics i el públic a qui s'adrecen. D'ací que estiguem presents en cites ineludibles per al turisme de proximitat, com la fira de Cocentaina o la de Valladolid, i també ens continuem posicionant en mercats internacionals prioritaris per comptar amb connexió directa amb la nostra província com és el cas de Londres. El turisme esportiu continua tenint el seu protagonisme com queda patent amb la participació en unes quantes fires nàutiques i la de golf a finals d'any”.

Un bon pont turístic del 9 d'octubre

El vicepresident de Turisme ha constatat, a més, “el bon comportament del turisme provincial durant aquestos dies. L'interior i la costa castellonenca han estat en nivells d'ocupació de fins al 90%. Això vol dir que milers de persones ens han triat novament per a una escapada de tres dies, i des de la Diputació hem disposat tots els recursos perquè així continue sent i cada vegada vinguen més i ens coneguen més turistes”.

En aquest sentit, la Diputació ha dut a terme una important campanya de mitjans en l'àmbit nacional amb una inversió de 270.000 euros, i ha programat una rica oferta cultural i esportiva als municipis castellonencs per a continuar enriquint l'oferta complementària de la destinació turística provincial.