La Diputació confirma a Londres l'entrada de nous turoperadors al turisme de Castelló

La Diputació confirma a Londres l'entrada de nous turoperadors al turisme de Castelló
8 de Novembre de 2017

La Diputació de Castelló conclou avui la seua participació en la fira World Travel Market de Londres amb molt bones expectatives a millorar el turisme britànic de 2018.

8 de novembre. La Diputació de Castelló conclou avui la seua participació en la fira World Travel Market de Londres amb molt bones expectatives a millorar el turisme britànic de 2018. Tant és així que, fruit de les diverses reunions de treball realitzades pel personal de la Diputació, ja són diversos importants turoperadors britànics els que han confirmat que començaran a comercialitzar producte turístic de Castelló l'any que ve 2018 i altres els que han mostrat un seriós interés per començar a fer-ho a mitjà termini.

El vicepresident provincial de Turisme, Andrés Martínez, ha explicat que “es tracta de plataformes que treballen especialment el turisme actiu, la qual cosa té a veure amb esport de muntanya. Aquest èxit és molt important per al turisme de Castelló, pel que fa al perfil de turista que atrau, i per la temporalitat en què ho fa, ja que és un turisme que està fora de temporada alta i contribueix de forma molt important a la desestacionalització per la qual tant treballem de la mà de l'empresariat de la província”.

El bon resultat de la participació de la Diputació en la fira de Londres es deu en bona part al treball que realitza el Govern provincial de forma especial des de fa dos anys per fomentar la visibilitat de la destinació turística Castelló en el mercat britànic, per a multiplicar el turisme d'aquest mercat a partir de la posada en marxa de les línies aèries a Londres i Brístol.

“Amb els turoperadors que ara han confirmat que comercialitzaran Castelló portem dos anys treballant. Ens reunirem amb ells fa dos anys a Londres, aconseguint que inclogueren la destinació provincial entre les seues prospeccions de mercat, amb viatges de familiarització perquè conegueren la nostra província i resultat de tot aquest treball en col·laboració amb el sector, avui podem donar aquesta bona notícia per a la província”, ha explicat Martínez.

Fruit d'aquest augment de la promoció i de les accions directes que la Diputació de Castelló està duent a terme en el mercat britànic, la província porta tres anys incrementant el nombre de turistes britànics en la seua activitat, amb un increment previst per a aquest 2017 d'un 15% respecte a la xifra de 40.000 turistes que van vindre a Castelló en 2016..

tres turoperadors més per a 2018

La Diputació de Castelló ha confirmat ja en la World Travel Market de Londres que en 2018 començarà a comercialitzar a la província el turoperador internacional Ramblers Holidays. Es tracta d'una important plataforma turística especialitzada en paquets turístics de turisme actiu, majoritàriament senderisme.

Andrés Martínez ha assenyalat respecte d'això que “Ramblers Holidays mereix especial menció per ser un turoperador que ja començarà a treballar amb Castelló en 2018. Després de la reunió en fira, ara anem a comunicar-li tota l'oferta d'empreses de la província tant d'allotjament com d'activitats complementàries de turisme actiu i senderisme perquè dissenye atractius paquets turístics de cinc dies que atraguen l'atenció de turisme britànic que tria Castelló per a gaudir de la seua afició favorita”.

A més, altres dos turoperadors que també van participar en el viatge de familiarització, organitzat per la Diputació a Castelló, KE Adventure i Sols Holidays, també han mostrat el seu interés en fira per començar a comercialitzar paquets turístics a la província.

En aquest sentit, el diputat de Turisme ha explicat que “ara després de la fira, la setmana que ve els enviarem tota la informació d'oferta d'empreses castellonenques perquè puguen decidir-se per començar a treballar a la província. En el cas de KE Adventure es tracta d'un turoperador especialitzat en turisme d'aventura, amb activitats com ara escalada o senderisme adreçat a grups xicotets. I Sols Holidays és una plataforma especialitzada també en turisme actiu però adreçada a persones que viatgen soles. Ambdós perfils ens interessen molt per coincidir amb un turista d'un bon nivell adquisitiu, que viatja fora de temporada alta i que consumeix oferta complementària d'empreses especialitzades en turisme actiu, quelcom que als pobles genera dinamització econòmica”.

Reforçar la promoció en 2018

La Diputació de Castelló destinarà 350.000 euros l'any que ve a implementar una campanya integral de mitjans a Londres i Brístol amb l'objectiu de continuar consolidant la destinació turística provincial en aquestos mercats amb tant potencial i continuar atraient riquesa a la província, especialment per ser mercats amb connexió aèria directa amb Castelló.

“A la vista estan els bons resultats de les campanyes que portem fent des de fa dos anys. Ens coneixen més i millor, i cada vegada hi ha major interés de grans plataformes turístiques internacionals per treballar a Castelló. Seguirem de la mà del sector provincial per a continuar donant bones notícies al turisme de Castelló”, ha conclòs Martínez.