El VI Circuito BTT Muntanyes de Castelló se cierra con2.000 participantes y unos beneficios de 160.000 euros para los municipios

5 de Octubre de 2016

5 de octubre. La Diputación de Castellón sigue firme en su apuesta por hacer del deporte una herramienta de desarrollo, crecimiento y oportunidades para la provincia de Castellón. Así lo corroboran las cifras que arroja el VI Circuito BTT Muntanyes de Castelló que respalda la institución provincial y que el pasado sábado acogió la última de sus nueve pruebas en las que han participado cerca de 2.000 deportistas con un impacto económico directo superior a los 160.000 euros en los municipios que las han acogido.

Onda ha sido la encargada de poner el punto y final a una iniciativa deportiva en la que se dan la mano deporte y naturaleza como pudieron comprobar los centenares de participantes y acompañantes que disfrutaron de una joya de la naturaleza como es el parque natural de la Sierra de Espadán.

En este sentido, el diputado de Deportes, Luis Martínez, ha celebrado la excelente acogida que han tenido las nueve marchas cicloturistas y que “han permitido que el deporte sea, una vez más, motor económico y generador de riqueza en nuestra provincia”. “El circuito ha aprovechado a la perfección la transversalidad que ofrece el deporte como plataforma de difusión turística de los atractivos naturales y patrimoniales de un escenario deportivo de primer nivel nacional e internacional como es nuestra provincia”, ha relatado.

Así, Onda fue la última de la citas de un circuito que arrancó el pasado 13 de marzo en la de la Vall d´Uixó y que se completado con las siguientes carreras; la VIII Marcha BTT de la Salzadella el 3 de abril; la VI BTT L´Alcalatén L´Alcora el 8 de mayo; la VIII Marcha BTT Alcalà de Xivert el 22 de mayo; la X Marcha BTT Senglars Sant Joan de Moró el 12 de junio; la V Marcha BTT Serra d´en Galceran el 19 de junio; la XXIV Marcha Mountain Bike Cabanes el 4 de septiembre y la XIX Marcha BTT Cudol Roig de Vilafamés el 18 de septiembre.

5 d'octubre. La Diputació de Castelló segueix ferma en la seua aposta per fer de l'esport una eina de desenvolupament, creixement i oportunitats per a la província de Castelló. Així ho corroboren les xifres que ofereix el VI Circuit BTT Muntanyes de Castelló que recolza la institució provincial i que dissabte passat va acollir l'última de les seues nou proves en què han participat prop de 2.000 esportistes amb un impacte econòmic directe superior als 160.000 euros als municipis que les han acollit.

Onda ha estat l'encarregada de posar el punt final a una iniciativa esportiva en què es donen la mà esport i naturalesa, com van poder comprovar els centenars de participants i acompanyants que van gaudir d'una joia de la naturalesa com és el parc natural de la Serra d'Espadà.

En aquest sentit, el diputat d'Esports, Luis Martínez, ha celebrat l'excel·lent acollida que han tingut les nou marxes cicloturistes i que “han permés que l'esport siga, una vegada més, motor econòmic i generador de riquesa a la nostra província”. “El circuit ha aprofitat a la perfecció la transversalitat que ofereix l'esport com a plataforma de difusió turística dels atractius naturals i patrimonials d'un escenari esportiu de primer nivell nacional i internacional com és la nostra província”, ha relatat.

Així, Onda va ser l'última de la cites d'un circuit que va arrancar el passat 13 de març a la Vall d'Uixó i que és completat amb les següents carreres; la VIII Marxa BTT de la Salzadella el 3 d'abril; la VI BTTl l'Alcalatén l'Alcora el 8 de maig; la VIII Marxa BTT Alcalà de Xivert el 22 de maig; la X Marxa BTT Senglars Sant Joan de Moró el 12 de juny; la V Marxa BTT la Serra d'en Galceran el 19 de juny; la XXIV Marxa Bicicleta de Muntanya Cabanes el 4 de setembre i la XIX Marxa BTT Cudol Roig de Vilafamés el 18 de setembre.