Tornar
Qualitat de Servei i Atenció al client en Hostaleria i Turisme - Albocàsser

Qualitat de Servei i Atenció al client en Hostaleria i Turisme - Albocàsser

Un taller per conèixer i adquirir mitjançant una metodologia participativa, habilitats personals i tècniques de comunicació, per a realitzar tasques i oferir un servei de qualitat en l'atenció al client en establiments d'hostaleria, turisme i restauració. 

Dirigida a: persones en atur amb perfil orientat al Turisme i l'Hostaleria

Grups reduïts de 8 a 15 persones 

Duració: 40 Hores

Més informació i inscripcions:

CEDES Albocàsser · cedesaalbocasser@dipcas.es

Tel.: 964 251547

Inscripcions

  • Albocàsser
    CEDES Albocàsser, C/ Casimiro Meliá Martí, nº 2

    26/11/2018, 28/11/2018, 29/11/2018, 03/12/2018, 05/12/2018, 07/12/2018, 10/12/2018, 12/12/2018.

    09:00 h - 14:00 h