Tornar
Qualitat de Servei i Atenció al client en Hostaleria i Turisme - Sogorb

Qualitat de Servei i Atenció al client en Hostaleria i Turisme - Sogorb

Un taller per conèixer i adquirir mitjançant una metodologia participativa, habilitats personals i tècniques de comunicació, per a realitzar tasques i oferir un servei de qualitat en l'atenció al client en establiments d'hostaleria, turisme i restauració. 

Dirigida a: persones en atur amb perfil orientat al Turisme i l'Hostaleria

Grups reduïts de 8 a 15 persones 

Duració: 40 Hores

Més informació i inscripcions:

CEDES Segorbe · Tel.: 964 256681 - Ext. 5

cedesaedl@dipcas.es

  • Segorbe
    CEDES Sogorb, Plaça Almudí, nº 1

    29/10/2018, 31/10/2018, 02/11/2018, 05/11/2018, 07/11/2018, 09/11/2018, 12/11/2018, 14/11/2018, 16/11/2018, 19/11/2018.

    09:30 h - 13:30 h