Tornar
Qualitat de Servei i Atenció al client en Hostaleria i Turisme - Peñíscola

Qualitat de Servei i Atenció al client en Hostaleria i Turisme - Peñíscola

Un taller per conèixer i adquirir mitjançant una metodologia participativa, habilitats personals i tècniques de comunicació, per a realitzar tasques i oferir un servei de qualitat en l'atenció al client en establiments d'hostaleria, turisme i restauració. 

Dirigida a: persones en atur amb perfil orientat al Turisme i l'Hostaleria

Grups reduïts de 8 a 15 persones 

Duració: 40 Hores

Més informació i inscripcions:

Al teu AJUNTAMENT

Centres CEDES · cedesaedl@dipcas.es

  • Peníscola
    Universitat Popular, C/ Riu s/n, Peñíscola

    24/05/2018, 25/05/2018, 28/05/2018, 29/05/2018, 30/05/2018, 31/05/2018.

    09:00 h - 14:00 h