Tornar
Qualitat de Servei i Atenció al client en Hostaleria i Turisme - Benicarló

Qualitat de Servei i Atenció al client en Hostaleria i Turisme - Benicarló

Un taller per conèixer i adquirir mitjançant una metodologia participativa, habilitats personals i tècniques de comunicació, per a realitzar tasques i oferir un servei de qualitat en l'atenció al client en establiments d'hostaleria, turisme i restauració. 

Dirigida a: persones en atur amb perfil orientat al Turisme i l'Hostaleria

Grups reduïts de 8 a 15 persones 

Duració: 40 Hores

Més informació i inscripcions:

Al teu AJUNTAMENT

Centres CEDES · aedl@dipcas.es

  • Benicarló
    Carrer Sant Francesc 94, Benicarló

    20/06/2018, 21/06/2018, 22/06/2018, 25/06/2018, 26/06/2018, 27/06/2018, 28/06/2018, 29/06/2018.

    09:00 h - 14:00 h