Dia: dimarts 27 de novembre
Lloc: Diputació de Castelló, Saló de recepcions
La Diputació de Castelló acollirà dimarts que ve 27 de novembre la jornada «Comunicació, gastronomia i marca turística. El cas de Castelló Ruta de Sabor», organitzada per adComunica i patrocinada per la pròpia institució provincial. La inscripció és gratuïta i limitada, a través del correu electrònic info@adcomunica.es
PROGRAMA
9.30 h Bienvenida
Francisco Fernández Beltrán, president de adComunica
Pablo Roig, diputat de Desenvolupament Rural de la Diputació de Castelló
9.45 h La marca territori, oportunitat de diferenciació
Mayte Benlloch i Rocío Blay, Universitat Jaume I
10 h Conferencia El producte turístic «Castelló Ruta de Sabor»
Manuel Romero, soci-director en Dinamitza, consultoria turística.
Presenta: Lledó Novo, responsable tècnic de Desenvolupament Rural de la Diputació de Castelló
10.45 h Viatge de sabors per la província de Castelló
Degustació de productes de qualitat
Cata de cerveses dirigida per Juan Manuel Rodríguez, soci de «Castelló Beer Factory»
11.30 h Mesa redona La gastronomia i el turisme, font d'oportunitats per a la comunicació
Participen:
Alejandro Cabrera, tècnic de comunicació de «Castelló Ruta de Sabor»
Antonio Carbajo, soci i responsable de comunicació de «Castelló Beer Factory»
Esther Labaig, directora de el Centre de Turisme (CdT) de Castelló
Manuel Martín-Lorente, doctor en Publicitat i Relacions Públiques
Modera: Estela Bernad, Universitat Jaume I
Inscripció gratuïta: info@adcomunica.es
27 de Noviembre de 2018