Ocupacions turístiques de fins al 90% aquest pont

Ocupacions turístiques de fins al 90% aquest pont
6 d'Octubre de 2017

La Diputació de Castelló preveu una ocupació turística del 90% en l'interior, del 85% en la costa i del 50% en la ciutat de Castelló per a aquest pont del 9 d'octubre i d'acord al mostreig telefònic realitzat pels tècnics del Patronat Provincial de Turisme entre l'empresariat provincial.

6 d'octubre. La Diputació de Castelló preveu una ocupació turística del 90% en l'interior, del 85% en la costa i del 50% en la ciutat de Castelló per a aquest pont del 9 d'octubre i d'acord al mostreig telefònic realitzat pels tècnics del Patronat Provincial de Turisme entre l'empresariat provincial. Les bones expectatives del sector turístic per a l'activitat d'aquestos pròxims dies confirmen, a més, el bon funcionament que han tingut les campanyes promocionals de proximitat realitzades per la Diputació i que han contribuït a aquest bon comportament.

El vicepresident provincial de Turisme, Andrés Martínez, ha explicat que “les previsions són bones i apunten al bon comportament que està experimentant el nostre sector turístic enguany. És important per a nosaltres que, una vegada conclòs l'estiu durant aquest mes d'octubre, sapiem mantindre l'activitat en un sector de què depén el manteniment de milers de llocs de treball als nostres pobles”.

En aquest sentit, Martínez ha explicat que “d'ací que estiguem treballant en promoció de proximitat, en el foment d'esdeveniments esportius, en les activitats culturals i jornades gastronòmiques, i amb el programa Castelló Sènior. L'objectiu final és la desestacionalització per a mantindre una planta turística important durant més temps i amb això més llocs de treball estables als nostres pobles”.

Quant al perfil del turista, predomina el turisme nacional i familiar, que tria tradicionalment l'interior durant aquestes dates, encara que s'està detectant també una certa tendència per la costa de la província en aquestes dates. “El bon temps està fent a més que s'allarguen les escapades de sol i platja, quelcom que també tenim molt en compte a l'hora de promocionar el nostre producte turístic tant en àmbit nacional com internacional”, ha assenyalat el vicepresident.

Èxit de les campanyes de proximitat

La Diputació de Castelló, d'acord amb les prioritats del sector turístic marcades en el Pla de màrqueting turístic 2017, manté el turista nacional com un públic objectiu prioritari en les distintes campanyes promocionals que du a terme.

Tant és així que hi ha invertit 270.930€ en una potent campanya de publicitat adreçada a sis comunitats autònomes espanyoles prioritàries per al turisme provincial i participa en les següents fires turístiques de l'àmbit nacional: Fitur (Madrid) , Navartur (Pamplona), Cornella (Catalunya), Dive travel Xou (Madrid), Expo Sport outdoor (Barcelona), Sevatur (Sant Sebastià), Medsea (Alacant), B-Travel (Barcelona), Boatshow (Palma), Expovaciones (Bilbao), Aratur (Saragossa) i Unibike (Madrid).