La Diputació s'alia amb els municipis i el sector turístic per a fomentar les escapades

La Diputació s'alia amb els municipis i el sector turístic per a fomentar les escapades
13 d'Octubre de 2017

La Diputació de Castelló està decidida a aconseguir omplir els pobles de la província aquesta tardor a través d'una potent estratègia promocional, que efectuarà d'acord amb les demandes que li han realitzat els municipis i el propi sector turístic provincial.

13 de octubre. La Diputació de Castelló està decidida a aconseguir omplir els pobles de la província aquesta tardor a través d'una potent estratègia promocional, que efectuarà d'acord amb les demandes que li han realitzat els municipis i el propi sector turístic provincial. D'aquest forma, el Govern provincial aprofitarà la recta final de l'any per a continuar impulsant el turisme de proximitat de la pròpia província i de la Comunitat Valenciana a través d'escapades de cap de setmana, especialment a l'interior de Castelló.

El vicepresident provincial de Turisme, Andrés Martínez, ha explicat que “d'acord amb les prioritats marcades tant per municipis com per l'empresariat en el Patronat de Turisme de la Diputació, farem especial insistència a promocionar les escapades de cap de setmana a Castelló i en el mercat de la Comunitat Valenciana. El bon temps que hem tingut fins ara està ajudant a aconseguir dades molt bones d'ocupació durant aquest mes d'octubre i que podrem confirmar de forma oficial en uns dies”.

Especial insistència en els ponts fins a finals d'any

La Diputació de Castelló ha programat amb especial intensitat accions promocionals turístiques coincidint amb les dates prèvies als ponts, tant el del 9 d'octubre, com l'actual del Pilar, com ocorrerà el pròxim mes de desembre amb el pont de la Constitució.

Segons el vicepresident Martínez, “són dates clau en què s'ha de tirar la resta per a captar el màxim de turistes. Si aconseguim mantindre el bon ritme turístic que portem des de principis d'any aconseguirem millorar les xifres de visitants de 2016 que va ser un bon any per al turisme de Castelló”.

Aquesta important aposta promocional, que inclou tot tipus de suports i mitjans, té un doble vessant. D'una banda, atraure el turisme de proximitat, especialment de València i altres províncies limítrofes, amb l'objectiu que trien l'oferta turística provincial per a gaudir tant ponts festius com caps de setmana. D'un altre, per mitjà d'una campanya promocional en la pròpia província, posar en valor les diferents activitats que hi ha cada cap de setmana a tots els municipis, per a motivar els castellonencs per a gaudir de les diferents experiències esportives, gastronòmiques, culturals o vinculades a la naturalesa i el patrimoni.

Cal assenyalar que el perfil del turista-públic objectiu d'aquestes campanyes promocionals coincideix amb un perfil familiar, que gaudeix de les activitats complementàries que ofereix la destinació i que procedeix de la pròpia província o de la resta de la Comunitat Valenciana.

Important presència en fires

La intensificació de la promoció en mercats de proximitat coincideix també amb dos intensos mesos de promoció en fires turístiques, tant nacionals com internacionals.

En aquest sentit, cal tindre en compte que aquestos dies la Diputació participa en el Saló Nàutic de Barcelona fins a diumenge que ve, la Fira de Tots Sants a Cocentaina (del 28 d'octubre a l'1 de novembre), la World Travel Market de Londres (del 6 al 8 de novembre), la València Boat Xou de l'1al 5 de novembre), InturValladolid (del 23 al 26 de novembre) i la IGTM Golf Travel (de l'11 al 14 de desembre).