La Diputació intensifica durant aquest mes la promoció turística internacional

La Diputació intensifica durant aquest mes la promoció turística internacional
8 de Gener de 2018

La Diputació de Castelló reforçarà en 2018 la seua intensa campanya de promoció internacional de la província com a destinació turística per a augmentar l'arribada de turistes procedents de tota Europa.

 

8 de gener. La Diputació de Castelló reforçarà en 2018 la seua intensa campanya de promoció internacional de la província com a destinació turística per a augmentar l'arribada de turistes procedents de tota Europa. Així ho ha corroborat el vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, després de consolidar enguany l'aposta del Govern provincial per fer del turisme “un eix estratègic del desenvolupament i creixement econòmic dels nostres pobles”.

Per a això, el Patronat Provincial de Turisme obrirà des de principi d'any diferents vies de promoció i màrqueting en el mercat europeu, a fi de “consolidar i potenciar la tendència alcista en les visites d'estrangers a la província. La campanya promocional impulsada des de la Diputació en coordinació amb els agents turístics castellonencs està aconseguint que tant el turisme internacional com el de proximitat cresca als nostres pobles atret, a més, per una província repleta d'oportunitats que enamora qui la descobreix”.

El major aparador turístic que existeix a Espanya, la Fira Internacional de Turisme de Madrid (FITUR) que se celebrarà entre els dies 17 i 21 d'aquest mes, serà l'encarregada de donar el tret d'eixida a un complet calendari d'accions adreçades a “promocionar la província com a destinació turística i incentivar la massiva arribada de turistes”.

Respecte d'això, Martínez ha assenyalat que la província desembarcarà en Fitur de la mà dels ajuntaments i l'empresariat turístic després d'haver coordinat l'oferta turística a presentar per a “captar potencials visitants que reafirmen el turisme com un sector clau per al creixement, el desenvolupament i la creació d'ocupació a Castelló”.

Presència a cinc països en la promoció d'aquest mes

Cal destacar que aquesta intensa campanya de promoció turística internacional, a més de portar la província fins a Fitur, farà que la Diputació, a través del Patronat Provincial de Turisme, estiga present al llarg d'aquest primer mes de l'any en fins a sis fires celebrades a distints països europeus per a “acostar la nostra oferta al turisme al seu país d'origen”.

Amb aquest objectiu, a mitjan gener l'Administració provincial té previst aterrar en fires especialitzades com 'Les Thermalies' i l'Expolangues Paris' a França, l'Holiday World Belfast', al Regne Unit, 'Vel Follies', a Bélgiga així com l'Holiday World Dublín' d'Irlanda per a “mostrar la rica i variada oferta turística que té aquesta província de mar i muntanya i amb un patrimoni natural, històric, cultural i gastronòmic envejable”, ha indicat el vicepresident.

Inversió rècord de 5,3 milions per al turisme en 2018

Martínez ha destacat que el compromís de la Diputació amb la promoció turística internacional es tradueix en un pressupost rècord de 5,3 milions d'euros per a enguany, “amb l'objectiu de crear productes turístics de la mà dels municipis i posicionar en els mercats prioritaris la destinació provincial”.