La Diputació coordina amb l'empresariat el treball en Fitur

La Diputació coordina amb l'empresariat el treball en Fitur
9 de Gener de 2018

La Diputación de Castellón, a través del Patronato Provincial de Turismo, lleva semanas trabajando para aprovechar al máximo el gran escaparate turístico que le brindará la Feria Internacional de Turismo de Madrid (FITUR) entre los días 17 y 21 de enero.

 

9 de gener. La Diputació de Castelló, a través del Patronat Provincial de Turisme, porta setmanes treballant per a aprofitar al màxim el gran aparador turístic que li brindarà la Fira Internacional de Turisme de Madrid (FITUR) entre els dies 17 i 21 de gener. Amb aquest objectiu, el Govern provincial ha dut a terme trobades de treball tant amb els ajuntaments com amb l'empresariat turístic, a fi de confeccionar de la manera més consensuada possible el pla de treball de cara al major esdeveniment d'aquestes característiques que se celebra a Espanya.

El president de la Diputació, Javier Moliner, ha explicat avui, després de reunir-se amb el president de l'Associació Provincial d'Empresariat de l'Hostaleria i el Turisme, Ashotur, Carlos Escorihuela, que “el diàleg i el consens amb municipis i empresariat és la millor carta de presentació per a confeccionar una oferta turística rendible per al territori en aquest gran espai d'oportunitats que és FITUR per a la nostra província. Estem ja en vespres d'aquesta fira a què anem de la mà de l'empresariat i dels municipis a treballar, coordinant estratègies per a convéncer al màxim nombre de turoperadors i de professionals del sector en general que la nostra província és la millor destinació per a operar durant tot l'any. Volem els pobles plens d'oportunitats de treball i de futur i, en això, el turisme té cada vegada més que dir”.

Per la seua banda, el president d'ASHOTUR, Carlos Escorihuela, ha posat en valor “el treball coordinat que s'està duent a terme amb la Diputació per tal de programar totes les reunions amb professionals que siguen interessants per al turisme de Castelló. Estem davant una fira important per al turisme de la província de Castelló i coordinem aquesta agenda de treball perquè tots els sectors del turisme estiguen representats en la fira, per a traure-li el màxim rendiment a una fira important, una fira sobretot d'imatge per al nostre turisme a què tots els anys assistim i tornem molt satisfets”.

Cal assenyalar que en aquesta reunió de coordinació també han participat el vicepresident provincial de Turisme, Andrés Martínez, i la gerent del Patronat Provincial de Turisme, Virginia Ochoa.

Una inversió de 5,3 milions en un eix estratègic per a la província

L'important treball que la província durà a terme en Fitur i que es complementarà amb reunions, un gran espai expositiu i nombroses accions promocionals, és una mostra més de l'aposta d'aquest Govern provincial per consolidar el turisme com un motor de creixement econòmic i de creació d'ocupació per a la província.

Una aposta que durant aquest exercici es materialitzarà en un notable increment en la partida destinada a la promoció turística fins a aconseguir els 5,3 milions d'euros “per a fer del turisme l'eix vertebrador de les oportunitats d'aquesta terra única”.